Jelenlegi hely

Lovas István

Soros-NGO „könyvégetéseket” követel

Képernyőfotó: hopenothate.org.uk

JOURNALISTENWATCH

Nagy-Britanniában tovább folyik a véleményszabadsággal kapcsolatos harc. 
A Soros-támogatású Hope Not Hate (Remélj, Ne Gyűlölj) szervezet listát tett közzé, amelyen olyan könyvek találhatók, amelyeket a szervezet ki akar vonni a forgalomból. 
 

Sorosnak falaz a Washington Post

Fotó: ShutterStock.com, illusztráció

RIGHTSIDENEWS

Az amerikai jobboldali hír- és véleményportál szerkesztőségi állásfoglalásban igen keményen ment neki a Washington Post azon, szombaton megjelent cikkének, amelyről itt számoltunk be.  

A Sorossal kapcsolatos összeesküvés-elmélet a középpontban

THE WASHINGTON POST

Nem hinnénk, hogy nagyot tévedünk, ha azt állítjuk: a nyugati világban azok, akik tágra nyitott szemmel fürkészik, milyen vonalat kell követniük egy-egy ügyben, nem a CNN-re, a Reutersre vagy a BBC-re merednek elsősorban. Sokkal inkább a New York Times és a Washington Post az irányadó számukra. Amilyen hangot ez a két lap megüt, azt visszhangozza „puszta véletlenségből” a német, a francia, a spanyol, az olasz, stb. fősodratú sajtó.

A titkos migrációs program XVII.

Lovas István képe

Friederike Beck könyvének ismertetése

A múlt héten kezdtük Mohamed A. El-Erian, Barack Obama volt gazdasági tanácsadója Menekültek és reform Európában című cikkének ismertetését, amelyet most befejezünk. E cikket Friederike Beck említette meg azzal: Soros annyira fontosnak tartotta, hogy kitette a honlapjára. Mára az írás a Project Syndicate archívumában található, azaz annak a portálénak, amely Soros cikkeinek első számú hordozófelülete.

Tehát a zárórész következik.

A Die Presse véletlenül lebuktatta a CEU-t

Die Presse

A vezető osztrák laptól természetesen a lehető legtávolabb áll, hogy rosszat akarjon George Sorosnak. Ma délutáni Soros-imádó cikkével sem ez volt a cél, de figyelmetlenségből ezt tette.