A Tűzfalcsoport a választások előtt nem sokkal megvizsgálta, hogy az ismert sorosista szervezetek, személyek, lapok mennyit költöttek az elmúlt időszakban a baloldali-liberális jelöltek népszerűsítésére, illetve a fideszes politikusok hiteltelenítésére. 

Hirdetés

A szám megdöbbentő. Ha összefüggéseiben nézzük a történteket, akkor megállapíthatjuk, hogy a választások előtt működébe lépett egy olyan, külföldről pénzelt gőzhenger, amely több millió forintot fordított arra, hogy városvezetőket, családapákat, megbecsült politikusokat lejárasson, megbélyegezzen, és hogy hiteltelenítsen.

Soros egyik legismertebb katonája Gulyás Márton. Ő működtet a kommunista fegyveres szabadcsapatokról elnevezett – Partizán névre hallgató – videómegosztó és Facebook-oldalakat.

Egyértelműen megállapítható, hogy igazán nagy aktivitás mindig választások közeledtével érzékelhető a felületeken. Az oldala társadalmi kérdésekről, választásokról vagy politikáról szóló hirdetések tömkelegét tette közzé. 

Gulyás Mártonék legfőbb célja Tarlós megbuktatása, és a baloldali liberális jelöltek propagálása. Nem riad vissza a karaktergyilkosságoktól sem, amelyektől minden jóérzésű ember felháborodik.

Forrás: Facebook hirdetéstár

A regnáló főpolgármesterről egy több részes „dokumentumfilmet” is forgattak, amelyet epizódonként megközelítőleg 50 ezer forinttért hirdettek a közösségi médiában, de az egész Partizán néhány nappal ezelőttig hivatalosan 2.300.000 forintot költött el fizetett hirdetésekre. 

Azt mindenképp érdemes megjegyezni, hogy a valós költés sokkal nagyobb lehet, annál, mint amit a Facebook feltűntet. A Gulyásék által politikai propagandára fordított összeg akár a duplája vagy a triplája is lehet a nyilvános adatnak. 

A másik szervezet, amely aktivizálta magát, az aHang. Ők is Gulyás Mártonhoz köthetőek, a baloldali előválasztás leszervezéséért voltak a felelősek. Alapvetően baloldali témákat hirdetnek, de tőlük sem áll távol egy kis jobboldali karaktergyilkosság. Létük eleme Tarlós István hiteltelenítése és a baloldali jelöltek népszerűsítése. Politikai propagandára eddig megközelítőleg 700 ezer forintot költöttek el.

Összességében megállapítható, hogy a mainstream baloldali-liberális médiumok mellett alternatív oldalak, szervezetek is beavatkoznak a budapesti választásokba Karácsonyék oldalán. Az a közös bennük, hogy nem tudni, pontosan milyen felhatalmazás alapján avatkoznak be a magyar önkormányzati választásba.

További részletek a Tűzfalcsoport blogoldalán.