A Világgazdaság azt írta, az M44-es keleti irányban a magyar–román határig épül ki. Az új szakasz Sarkad és Méhkerék között fog vezetni. A tervezésre 6,5 milliárd forintot hagytak jóvá és az ígéret szerint májusban kijelölik a végső nyomvonalat.

Hirdetés

Az M44-es a másik irányban M8-as autópályaként folytatódna, amely ahhoz segít hozzá, hogy Budapest érintése nélkül lehessen majd utazni Nyugat- és Kelet-Magyarország között.

Az M44-es múlt heti átadásán Orbán Viktor jelentette be, hogy a következő években megépítik az M8-as autópályát is.

Az M8-as Kecskeméttől Sárbogárdig futna, majd onnan M200 néven folytatódna Komáromig, ahol eléri az M1-es autópályát. Így végeredményben valóban megoldott az osztrák irányú kapcsolat, ha azt nem is mindvégig a leendő M8 biztosítaná.

Fotó: MKIF (képernyőkép)

A cikk folytatása a Világgazdaság oldalán olvasható.

Korábban írtuk