Hiába hangoztatja rögeszmésen hetek óta a közösségi oldalain Gyurcsány Ferenc, hogy készülnek: kevesen kíváncsiak a Demokratikus Koalíció elnökének bejegyzéseire. Mint ismert, a baloldal vezére aktívan hirdeti a Facebook-oldalán, hogy ismét hatalomra akarnak kerülni, ám úgy tűnik, hogy ez a kommunikáció nem találkozik a választói akarattal.

Hirdetés

Erre a legújabb példa a baloldal bukott miniszterelnökének a tegnapi bejegyzése, amire reagálva alig pár ezren fejezték ki egyetértésüket – tehát a harcias retorika egyelőre nem kifizetődő. Szintén gyengén teljesített Gyurcsány, amikor múlt csütörtökön verses formában tudatta a követőivel, hogy ideje a cselekvésnek. Ennek a bejegyzésnek közel egy hét után mindössze 4500 lájkja van.

Azonban ennél is van lejjebb: egy másik múlt heti bejegyzését – amelyben Orbán Viktort okolta a jelenlegi gazdasági helyzetért – mindössze 604-en kedvelték. Megjegyzendő, hogy először egy július 9-i bejegyzésben utalt arra Gyurcsány, hogy készülnek, az azóta eltelt közel két hónap során pedig ez a bejegyzés sem tett szert nagy népszerűségre, ugyanis alig több mint 5800-an kedvelték. Egyébként 

Gyurcsány a közösségi médiában hosszú ideje képtelen elmozdulni erről a pontról, mivel jellemzően négy-öt ezren reagálnak egy-egy Facebook-bejegyzésére.

Korábban írtuk

Szintén kevesen kíváncsiak Márki-Zay Péternek az online megjelenésére is. A baloldal korábbi miniszterelnök-jelöltjének a legutóbbi Facebook-bejegyzésére, amelyben az általa vezetett Mindenki Magyarországa Mozgalomhoz beérkező pénzadományokkal foglalkozott, kevesebb mint ezer reakció érkezett. Végignézve a hódmezővásárhelyi polgármester Facebook-oldalát, hasonlóan gyenge számokkal találkozhatunk: a napokkal ezelőtti megosztásait is egy-két ezren kedvelik.

A teljes cikk IDE kattintva érhető el.