Kiszelly Zoltán szerint a baloldal plakátkampánya egy kommunikációs kárenyhítő kampány, ami Márki-Zay Péter botrányos, népszerűség-csökkentő kijelentéseit próbálja ellensúlyozni.

Hirdetés

„A legutóbbi közvélemény-kutatás, így például a Real-PR 93-é is azt mutatta ki, hogy az emberek többsége úgy látja, rosszul járna egy kormányváltással, mert emelkednének a rezsiköltségek, a munkavállalói és a vállalkozói adók, miközben csökkentenék a gyermekvállalási és családi támogatásokat”

– nyilatkozta a Századvég Politikai Elemzések Központjának igazgatója a Magyar Nemzetnek.

„A kérdés tehát az, hogy Márki-Zaynak higgyenek a bizonytalan szavazók vagy a plakátoknak. Ebben az esetben a baloldal közös miniszterelnök-jelöltének kell hinni, aki egyértelművé tette, miként gondolkodik a világról, így kiállt például amellett, hogy nincs szükség rezsicsökkentésre, inkább kevesebbet fürödjünk”

– mondta a politológus. Kiszelly Zoltán szerint hasonló a helyzet, mint 2002-ben, amikor Lendvai Ildikó azt állította, hogy nem lesz gázáremelés, aztán mégis lett, nem is akármilyen.

„Ugyanekkor Medgyessy Péter is azt ígérte, hogy mindent megtartanak, ami jó, ehhez képest mégis mindent megváltoztattak. Akárcsak 2002-ben, a baloldal most is azt akarja elhitetni a választókkal, hogy nem származik káruk egy esetleges kormányváltásból, aztán mégis tönkretettek, megszüntettek, elvettek tőlük mindent. Ugyanez az átverés zajlik most is”

– hangsúlyozta a Századvég Politikai Elemzések Központjának igazgatója.

A teljes cikket a Magyar Nemzet oldalán, IDE KATTINTVA olvashatják.

Korábban írtuk