Az 1989-ben alakult és azóta is családi tulajdonú vállalkozás három éttermet tart fenn, Fertőendréden, Kópházán és Sopronban. Sikerük töretlennek mondható, ami értékeikhez és a minőséghez való ragaszkodás eredménye. Mondhatni, vannak tipikus „Terciás” életképek, melyek mindenkiben nyomot hagynak. A bájos hangulatú környezet és a rendkívül figyelmes kiszolgálás mellett tálalt hazai íz világ, amely magyar ember étvágyára tervezett adagban ölt formát.

Hagyományt képviselni folyton megújulva igazi kihívás, az üzemeltető Pölöskey-család mégis sikerrel vezeti ebben a szellemben éttermeit. Szolgáltatásaikat rendezvényszervezéssel kibővítve igyekeznek elérni legfontosabbnak tartott céljukat: vendégkörük elégedettségének biztosítását.

Az általánosan jellemző telt ház, visszatérő törzsvendégek, mindig kiürülő tányérok és elégedett szavak mellett újabb, kifejezetten szakmai elismerésben is részesültek. A Nemzeti Turisztikai Bizottság a 2011-es évben mindhárom étteremnek odaítélte a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. Ez nem pusztán arra ad garanciát, hogy az éttermek a rájuk érvényes előírásoknak teljes mértékben eleget tesznek. Mind a vállalat működése, mind a nyújtott szolgáltatások kiemelkedőnek ítéltettek. Maga a Díj három évig tekinthető érvényesnek, ez alatt egy folyamatos minőségfejlesztési munkát igénylő rendszerbe is helyezi az éttermeket.

A Minőségi Díj ünnepélyes átadására a 2011. évi Utazás Kiállítás (március 3. – március 6. Budapest, Hungexpo) első napján került sor. Nyugat-magyarország egyik legnagyobb vendéglátó hálózata így megérdemelten, országos reflektorfényt kapott.