Fotó: MTI/Illyés Tibor (archív)
Hirdetés

A BKK szombati, az MTI-hez eljuttatott közleményében emlékeztetett: a 100E közlekedésének leállásáról tavasszal tájékoztatták az utasokat, de mivel a leállást rövid időre tervezték, továbbra is lehetett elővételben jegyet váltani a járatra.

A félreértések elkerüléséért többi között a pénztárakban tájékoztatták erről a vásárlókat, július óta pedig a fel nem használt jegyek teljes vételárát visszatérítik. Ennek ellenére az elmúlt fél évben több mint 15 ezren vásároltak repülőtéri vonaljegyet, a BKK hajókra pedig április óta 78 felnőtt és 37 gyerek jegyet adtak el – ismertették.

A további felesleges vásárlások megelőzéséért módosították a jegyértékesítő automaták szoftverét a szolgáltató segítségével, mivel az automatákban a BKK nem tud közvetlenül, saját jogosultsággal termékeket módosítani. A szolgáltató a gombok kiiktatásáért darabonként 1,4 millió forintot kért, azok visszaállítása várhatóan hasonló költséggel jár majd – írták.

Hozzátették: emellett a Mobiljegy applikációból is törölték a repülőtéri vonaljegyet, a hajókra válható jegyet várhatóan a jövő héten inaktiválják az automatákban. A következő időszakban pedig növelik a 100E közlekedésével kapcsolatos tájékoztatók számát.

A társaság elismeri a felelősségét, a fel nem használt jegyek eladásából származó 14 millió forint bevételt pedig jótékony célra fordítják, illetve díjmentesen visszatérítik a vásárlóknak – olvasható a közleményben.

Korábban írtuk