Az összes közszolgálati platformot egy cégen belül kínáló Sales House négy televízió, hét rádió, nyolc újmédiás és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével és kereskedelmi termékfejlesztésével is foglalkozik.

Ügyféltájékoztatón mutatta be a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) újonnan létrejött Sales House-át Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója és Schatz Péter, a Sales House vezetője március 3-án, csütörtökön. Jól működő, hatékony szervezet létrehozása volt a célunk – hangsúlyozták -, amely a folyamatokat is átláthatóvá teszi és az ügyfelek kényelmét is szolgálja.

Amellett, hogy a megrendelőknek nagyobb választékot tudnak biztosítani, lényegesen egyszerűsödik az ügynökségek és partnerek ügyintézési folyamata, hiszen az eddigi négy helyett ezentúl egyetlen kapcsolattartóval kell egyeztetniük a kampányok során.

A közszolgálati médiumok alapvetően hármas – információs, szórakoztató és edukációs – pillérre épülő műsorainak környezete iránt eddig is megvolt a kereslet az ügyfelek részéről. A közmédiumok egyesülésével, az egyes csatornák egyértelmű tematizálásával, strukturáltabbá tételével, minőségi, ám gazdaságosan előállított tartalomkínálatával az új magyar közmédiarendszer minden eddiginél erősebb szolgáltatást tud nyújtani az értékesítés területén is ügyfelei számára.

A teljes közszolgálati médiaportfóliót egy cégen belül kínáló MTVA Sales House négy televízió, hét rádió, hat weboldal, két teletext és két print felületet értékesít, emellett a közmédiumok kapacitás-értékesítésével, tehát egyebek között spotgyártással és stúdió-bérbeadással és termékfejlesztéssel is foglalkozik. Az MTVA Sales House tehát a fenti teljes portfólióra tartja a kapcsolatot az ügynökségekkel és ügyfelekkel, így a partnereknek mindössze egy kapcsolattartóval kell együtt dolgozniuk kampányaik során.