Fotó: Vogt Gergely/Demokrata
Hirdetés

– Nem értem, hogy min lehet vitatkozni. Eredetileg a projekt több logikus elemből állt, a Lánchíd, konkrétan a híd felújítása, a Széchenyi téri villamos alagút és felszíni felújítás, valamint a Váralagút felújítása – emlékeztetett Tarlós István. Hozzátette: az ő vezetése alatt beérkezett legkedvezőbb pályázat szerint a Lánchíd, a Széchenyi téri villamosalagút és felszíni felújítás legkedvezőbb ajánlata áfával és tartalékkerettel együtt 31.296.775.000 forint volt – fejtette ki a a Magyar Nemzetnek volt főpolgármester. – Ezen belül egyértelműen elkülöníthető volt magában a Lánchíd ára – a Széchenyi tér nélkül –, ami áfával és tartalékkerettel együtt 21.803.833.000 forint volt – nyilatkozta, hozzátéve, hogy ezek a pontos számok az akkori kimutatások szerint.

– Most a főváros úgy döntött, hogy csak a Lánchidat újítja fel és csak a Lánchíd felújítására fogadta el a 26,7 milliárd forintot, ha a hírek igazak. És azt állítja valaki, hogy ez nyolcmilliárd forinttal kedvezőbb ajánlat, mint a mi időnkben beérkezett ajánlat volt – mondta a cikkben Tarlós István, kiemelve, hogy

„a matematika elemi szabályai szerint ez nem igaz, mert a Lánchíd ára, ha összehasonlítjuk a 21,8 milliárdot a 26,7 milliárddal, vagyis a Lánchidat a Lánchíddal, akkor ez nem nyolcmilliárddal olcsóbb, hanem 4,9 milliárddal drágább, mint a mi időnkben beérkezett ajánlat volt”.

A teljes cikk itt olvasható.

Korábban írtuk