Fotó: Facebook (képernyőkép, szerk.)
Hirdetés

Alig több mint ezer követője van a Facebookon az Erősítő nevű, nemrég indult online portálnak, s máris több mint 20 000 000 forintot költött hirdetésre a közösségi médiás felületén – vette észre a hírportál. Az elérhető adatbázis szerint csak az elmúlt egy hétben több mint hárommillió forintot költött a médium erre a célra. A jelek szerint nem túl nagy hatásfokkal: az egyes posztokra érkezett reakciók, kommentek száma kifejezetten alacsony.

Az ellenzéki üzeneteket közvetítő internetes felület új modellt alkalmaz, nem készít saját tartalmat, vállaltan mások cikkeit, anyagait dolgozza fel, majd hirdeti meg a közösségi médiában – írja a Mandiner.

A cikk folytatásából kiderül, mely „független” lapokat szemlézi a pénzzel vaskosan kitömött Erősítő.

Korábban írtuk