Sarka Kata versenyigazgató az eseménynek helyet adó, kedden átadott ötcsillagos Reed Luxury Hotel & Bistróban újságíróknak elmondta, hogy a táborba 20 lányt vártak, egyikük azonban visszalépett, mert az érettségi vizsgájára készül.

Hirdetés

A versenyigazgató kiemelte, hogy a résztvevőknek a következő szűk két hétben sportversenyeken, smink nélküli fotózáson kell teljesíteniük, és megmutathatják, miben tehetségesek. Hozzátette, a tábor programjai között nyelvi kurzusok, járás- és táncpróbák, valamint koreográfiák tanulása is szerepel.

A szervezők korábbi tájékoztatása szerint a döntő győztese egy évig viselheti a Miss World Hungary címet, emellett jószolgálati munkájának részeként a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat arca lesz.

Az idei megmérettetésen újdonság, hogy a versenyzők bikini helyett sportruhában vonulnak végig a kifutón. A kreatív tour-ban új műsorelem lesz a királynő tour, amelyben az elmúlt hét év döntősei térnek vissza, felidézve a korábbi évek versenyeit.

Idén először két közösségimédia-arca van a produkciónak, két korábbi királynő, a 2017-es győztes Koroknyai Virág, valamint a 2019-es Miss World Hungary Nagypál Krisztina személyében. Ők rendszeresen bejelentkeznek a közösségimédia-felületeken és beszámolnak a felkészülésről, a kulisszák mögött történő eseményekről.

A fináléban a zsűritagok – mások mellett Rogán Cecília és Sarka Kata versenyigazgatók, valamint Kárász Róbert, a Duna Médiaszolgáltató kreatív igazgatója – szavazatainak összesítése után a legtöbb pontot szerző versenyző nyeri a Miss World Hungary címet és a lehetőséget, hogy részt vegyen a nemzetközi döntőn.

Idén is lesz közönségdíjas, a nézők alapdíjas telefonszámon tudnak – a határon túlról is – voksolni az általuk legszebbnek ítélt versenyzőre.

Lengyel Róbert (Becsülettel Siófokért Egyesület), Siófok polgármestere a mintegy 6 milliárd forintból, 1,3 milliárd forint hazai és európai uniós pályázati támogatással, az egykori Palace helyén épült Reed Luxury Hotel & Bistro átadásán azt mondta: „a Balaton déli partjának egyik, ha nem a legimpozánsabb szállodája épült fel”.

A politikus reményét fejezte ki, a hotelnek sok vendége lesz, akik az idegenforgalmi adó megfizetésével hozzájárulnak Siófok „épüléséhez”, a környezet alakításához.

Juhász Szabolcs, a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) szakmai igazgatója arról szólt, hogy a magyarországi turizmus tavaly kiemelkedő évet zárt: a balatoni turisztikai térségben 2,8 millió vendég 8,8 millió vendégéjszakát töltött el.

Zentai Péter befektető, a Reed Luxury Hotel beruházásban érdekelt társaság tulajdonosa arról szólt, hogy az érdekeltségébe tartozó cégcsoport egy évtizede tevékenykedik a turizmusban, 10 magyarországi és 4 muraui szállodája van.

Minőségi munkahelyek nélkül lehetetlen a turizmus fejlesztése, elhivatottak, hogy a Balatonnál olyan beruházásokat valósítsanak meg, amelyekkel a szolgáltatók nemcsak pár hónapra, hanem egész évre tudnak munkát biztosítani – jegyezte meg.

Hozzáfűzte: ez nagyon fontos azoknak, akik hosszú távon szeretnének a Balatonból profitálni.

Klemm Balázs, a hotelt üzemeltető Hotel & More Group tulajdonosa közölte: az új siófoki szállodára nagy szükség volt a Siófokot szerető, kiemelkedően magas színvonalú szolgáltatást igénylő vendégek körében.

A 20 szobás, 3 lakosztályos hotel belső kialakítása a Maldív-szigetek hangulatát idézi, az épületben 50 férőhelyes bisztrót, 30 személyes különtermet, wellnessrészleget, nagy teraszt, kertjében fűtött élménymedencét alakítottak ki, a szálloda konyhájában készülő ételekhez helyi termelőktől beszerzett alapanyagokat is felhasználnak.

Korábban írtuk