Hirdetés

A Coca-Cola jelszót váltott: „Melegen az igazi!” De nem érdemes kipróbálni, mert ellentétben a kétértelmű üzenettel, a világ leghíresebb üdítőitala pocsék melegen.

Persze a Coca-Colánál nem hülyék a marketingesek, valójában továbbra is minél hidegebben javasolják elfogyasztani a hihetetlenül sikeres, mert elképesztően intenzív marketing- és reklámkampánnyal támogatott üdítőitalt, viszont alaposan beszálltak a nemzetközi homoszexuális-propagandába, az isten tudja, miért, elvégre a nem manipulált statisztikák szerint a homoszexuálisok aránya a világban mindenhol feltűnően alacsony. Ennek ellenére a budapesti metróállomásokon kitett plakátokon „love is love”, azaz „a szerelem az szerelem” felirat alatt két-két mosolygó, homoszexuális fiatalember, illetve leszbikus lány képe látható.

Ilyenkor az ember elgondolkodik. És egy sereg kérdés jut az eszébe. Hogy jön össze a kettő? Milyen összefüggés van Amerika (és a fél világ) legnépszerűbb üdítőitala és az agresszívan terjeszkedő homoszexuális-propaganda között? Megéri-e a kockázatot egy gigantikus világmárkának, hogy termékét összekapcsolja egy abnormális szexuális irányultsággal? Kockázat-e valójában ez a döntés, avagy a Coca-Colánál úgy látják, eljutott a civilizáció arra a fokra, amikor a nemi elhajlások a korábbi „tiltott”, majd „tűrt”, azután „támogatott” kategóriából végül elérkeztek az „ajánlott” kategóriába? És mi jön ezután? Elkezdik ritkítani a makacs heteroszexuálisokat?

Őrült gondolat? Csak annak látszik. De már nem az.

A magyar nyilvánosságban a 888.hu tette közzé a napokban, miszerint „sokan elkerülik a repülővel utazást, sokan elutasítják az állati eredetű ételeket, most pedig nők százai jelentették ki, hogy nem hajlandóak gyermeket szülni, ugyanis az nagy veszélyt jelent a bolygónkra – számol be a »Szüléssztrájkolókról« a The Times. Az új őrület már régebb óta a köztudatban van, azonban most kapott csak nagyobb lángra. Történt ugyanis, hogy a százezrek által követett és kedvelt brit királyi család és a klímaelit oszlopos tagja, Harry herceg és feminista felesége, Meghan Markle kijelentették, a környezetvédelem miatt kettőnél több gyermeket nem hajlandóak vállalni. Az ideológiát követő nők kijelentették: ha nem lesznek drasztikus változások, ők nem fognak szülni egy ilyen »pusztuló« világba.”

A Breitbart által közölt felmérés szerint egyébiránt alacsony a brit termékenységi ráta, 1,7 körüli (az uniós átlag 1,59), ennek ellenére növekszik a népesség. A jelenség oka a migráció, azaz, a tendenciát látva, a brit populáció is lassan kicserélődik, hiszen az 1,7-es átlagba a már állampolgárságot szerzett bevándorlók gyermekei is beleszámítanak. A Breitbart tanulmányából kiderül, hogy tízből kilenc 29 év alatti nőnek nincs semmi célja az életben, az sem, hogy édesanya legyen. A válaszadók fele pedig úgy gondolja, életük célja az, hogy önmaguknak örömet szerezzenek.

Aha. Ha már a brit királyi család is a születések számának visszafogásáról beszél, miközben a túlnépesedés éppen nem a kihalófélben lévő európai civilizációt fenyegeti, és ha tudjuk, hogy Nagy-Britannia mondhatni hagyományosan élen jár a homoszexualitás népszerűsítésében, akkor még hátborzongatóbb a kép. Az az állítás, hogy a (fehér európai) gyerekek „nagy veszélyt jelentenek” a bolygónkra, olyan abszurd, hogy ennek olvastán ökölbe szorul az ember keze. És hirtelen más szemmel kezdi nézni a Coca-Cola plakátjait.