Fotó: MTI/AP/Richard Drew
Hirdetés

„Vállalatunk jelentős befektetést eszközöl a fiatalokba, és egy vállalatközi virtuális csapatot hozott létre, hogy biztonságosabb, privát élményeket nyújtson a fiatalok számára, amelyek javítják az ő és háztartásuk jóllétét. Számos termékünket hagyományosan nem 13 év alattiaknak terveztük”idéz egy belsős Facebook-blogbejegyzést a 888.hu.

Azt írták, hogy a Facebook a 13 évesnél fiatalabb gyerekeknek szánt termékek kínálatának bővítését tervezi. A bejegyzésben szereplő ábrák új célzott korcsoportokat illusztráltak, köztük a 6 és 9 év közötti gyermekeket, valamint a 10 és 12 év közötti fiatalokat – számol be a portál.

A Facebook meglévő demográfiai célcsoportjait, a 13–15 éveseket, a 16–17 éveseket és a felnőtteket is megemlítették a posztban. „Ezt az öt korcsoportot fel lehet használni a fiatal felhasználók igényeinek megfelelő oktatás, átláthatóság, ellenőrzések és alapértelmezett beállítások meghatározásához” – írta a blog szerzője.

„A nagy versenyben működő vállalatok – köztük a Wall Street Journal is – erőfeszítéseket tesznek a fiatalabb generációk megszólítására. Tekintettel arra, hogy versenytársaink ugyanezt teszik, valójában az lenne hírértékű, ha a Facebook nem végezné ezt a munkát” – válaszolta a Facebook a Wall Street Journalnak a fiatalabb közönség megnyerésére irányuló erőfeszítéseiről szóló tudósítására hivatkozva.

A teljes cikket IDE KATTINTVA olvashatják.

Korábban írtuk