Fodor Gábor (és) pártja közös ellenzéki EP-listát, EU-zászlót a parlamentre és olcsóbb taxiárakat követel.

Szerdán a pártocska sikerrel megfejtette a választási kudarc okát:

az ellenzéki pártok egymással versengtek ahelyett, hogy együttműködtek volna Ha kicsit nagyobb lett volna az együttműködés, a kétharmadot biztosan elkerülhette volna az ország. Ha pedig értékalapú és teljes együttműködés lett volna, a Fidesz akár a . többségét is elveszthette volna

– ábrándoztak. (Vö.: Ha a nagyanyámnak áramszedője lett volna, és csengetett volna, ő lett volna a villamos.)

A mérhetetlen támogatottságú párt, ami a szocik farvizén juttatott be egy képviselőt a parlamentbe, szívesen a tüntetések élére állna:

Nekünk, ellenzékieknek az a feladatunk, hogy ezt a tömeget, a csalódott többséget képviseljük. A többség pedig egyöntetűen és egyértelműen együttműködést vár tőlünk

– képzelte magát láthatónak a gittegylet.

24 órás demonstrációt szerveznek

A Liberálisok az ellenzéki megegyezés előkészítéseként megrendeltek egy közvélemény-kutatást, amely arra keresi a választ, hogy a választók támogatnának-e egy egységes ellenzéki EU-párti EP-listát – tudatták közleményükben.

Május 9-én a párt és ifjúsági szervezete ismét elviszi az EU-zászlót a Parlament elé, és egy 24 órás demonstráció keretein belül követeli, hogy végre az uniós zászlót is kitűzzék az Országház épületére – írták a fáradhatatlan Liberálisok.

Várjuk a demonstrációra mindazokat, akik egy szabad, nyugati, demokráciára és jogállamiságra épülő EURÓPAI országban szeretnének élni!

– propagálták rendezvényüket a párt Facebook-oldalán. Reméljük, megszánja őket valaki, és nem kell Fodor Gábornak egyedül árválkodnia a Kossuth téren egész éjszaka egy EU-zászlót markolászva. 

Szabad taxi, szabad piac, vissza az Ubert!

Csütörtöki kifakadásuk a következő címet viseli: „Szabad taxikat, szabad piacot Budapestre! – A Liberálisok petíciója a hatósági árak ellen”. Közleményükkel sikerült bebizonyítaniuk, hogy a közlekedés sem az ő asztaluk. (Bár az, hogy mégis mihez értenek, eddig még nem került felszínre.)

  • Kezdeményezzük, hogy a rekord magas hatósági ár helyett valódi árverseny legyen a szolgáltatók között. Töröljék el a hatósági árakat!
  • Kezdeményezzük, hogy a főváros a közbringa rendszerhez hasonlóan adókedvezménnyel támogassa a közösségi autómegosztást és autózást!
  • Kezdeményezzük, hogy átlátható és egyértelmű adózási, engedélyezési és fogyasztóvédelmi szabályozás mellett újra elérhetővé váljon az Uber Budapesten.
  • Sokkal összefogottabb és szigorúbb fellépést az utazóközönségnek és a taxistársadalomnak is mérhetetlen károkat okozó taxishiénák ellen!

Facebook-oldalukon csütörtök délelőtt büszkén közzé is tették az online petíciójukat, ám azzal talán nem számolták, hogy a felületen látszik az is, mennyi aláírást sikerült összeszedniük eddig. Bár a párt népszerűségét alapul véve a 15 aláírót még sikernek is tekinthetjük. 

Mint ismeretes, Fodor Gábor pártja is részese volt az MSZP-Párbeszéd összefogásnak, de őt és pártját inkább nem vállalták fel a pártszövetségben, mivel nem merték a 15 százalékos bejutási küszöböt megkockáztatni a 0 százalékos liberális párt kedvéért. 

demokrata.hu