Budapest Pride, 2024
Fotó: ShutterStock/csikiphoto
Hirdetés

A rendezvényt Budapest Pride-nak, vagyis „Büszkeségnek” nevezik, ami egyszerre hazug és sokatmondó, hiszen mindaz, ami ezen a felvonuláson most már évtizedek óta megjelenik (csókolózó, közösülést imitáló, vonagló transzvesztiták, kereszténységet gyalázó gesztusok, tangás férfiak és így tovább), egészséges ember számára semmiféle büszkeségre nem ad okot – aki pedig büszke minderre, az inkább deviáns. Ahogy az is, aki kiskorú gyermekekkel részt vesz a rendezvényen, súlyosan veszélyeztetve ezzel a pszichoszexuális fejlődését.

Magyarok millióinak egyetértésével találkozott, hogy a gyülekezési törvény módosítása értelmében a gyermekek védelme felülírta az erkölcsi pusztulást és a biológiai zsákutcát jelentő természetellenes szexuális vonzalmak provokatív és káros magamutogatásának szabadságát. A szabályozásnak az életet kell szolgálnia a sátáni infernáliával szemben. Ám a sötétség erői nem nyugszanak, és a liberális városvezetés most jogi trükközéssel próbálja biztosítani a szexualitást közüggyé tevők polgárpukkasztó vonulását. A Budapestet csődközelbe juttató főpolgármester sok tízmillió forintért önkormányzati rendezvénynek álcázva, a jog ellenében is megtartaná az LMBTQXYZSTB-toborzót. Mert valójában erről is szó van, a rendezvényen megjelenők utánpótlást is akarnak toborozni.

Karácsony úgy okoskodik, hogy az önkormányzati rendezvények nem esnek a gyülekezési jog hatálya alá, így arra hivatkozva nem is lehet ilyet megtiltani. Így hát június 28-ára a Szivárvány Misszió nevű szervezettel karöltve több tízezres létszámú vonulást jelentett be a Városháza parktól a Károly, a Múzeum, a Vámház körúton és a Szabadság hídon át a Műegyetem rakpartra, az eseményt pedig Budapesti Büszkeségnek, angolul Budapest Pride-nak nevezte el.

A Budapesti Rendőr-főkapitányság azonban határozatban tiltotta meg a masírozást, tekintve, hogy az lényegét tekintve a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó gyűlés, akkor is, ha Karácsonyék ezt nem óhajtják tudomásul venni. A gyülekezési törvény ugyanis egyértelműen rögzíti, hogy „gyűlés a legalább két személy részvételével közügyben való véleménynyilvánítás céljából tartott nyilvános összejövetel. A gyűlés nyilvános, ha ahhoz bárki szabadon csatlakozhat.”. A rendőrség szerint tehát az „önkormányzati rendezvény” valójában gyűlés. Ám a következő napokban jogászok minden bizonnyal vitatkoznak majd, hogy valóban közügyben való véleménynyilvánításról van-e szó… A rendőrségi álláspont kialakításában mindenesetre szerepe volt Karácsonynak a témához kapcsolódó korábbi megnyilatkozásainak, amelyekből kiderül, hogy a Budapesti Büszkeség elnevezés és különösen annak angol megfelelője nyílt utalás a Pride néven futtatott rendezvény tartalmára.

Budapest Pride, 2019
Fotó: ShutterStock/Zoltan Galantai

Mindezeken túlmenően a Karácsonyék által tervezett „önkormányzati rendezvény” még ebben a jogkijátszásra törekvő formájában sem szervezhető meg törvényesen, ugyanis önkormányzati rendezvény sem valósíthat meg jogsértést. Márpedig az Alaptörvény XVI. cikke feketén-fehéren rögzíti, hogy „minden gyermeknek joga van a megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéséhez szükséges védelemhez és gondoskodáshoz. Ez a jog – az élethez való jog kivételével – minden más alapvető jogot megelőz. Magyarország védi a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát, és biztosítja a hazánk alkotmányos önazonosságán és keresztény kultúráján alapuló értékrend szerinti nevelést.”. Ráadásul az Alaptörvény R cikke így szól: „Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége.” Márpedig az Alaptörvény a helyi önkormányzatokat is az állam szereplőiként ismeri el, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény kifejezetten deklarálja, hogy „a helyi önkormányzatok az egységes állami szervezetrendszer részeként hozzájárulnak az Alaptörvényben foglalt államcélok megvalósításához, elősegítik a jogszabályi kötelezettségek teljesítését”. Vagyis a Fővárosi Önkormányzatnak is törvényben előírt kötelessége az alkotmányos önazonosság és a keresztény kultúra védelme, és önmagában is jogsértő, ha ezzel ellentétes ideológiák népszerűsítésében segédkezik bármilyen módon.

Kimondható tehát, hogy a Fővárosi Önkormányzat törvénytelenségre készül, amikor igyekszik a normalitás ellen háborúzó felvonulást megszervezni, a BRFK tiltó határozata ellenére is. A Nemzeti Jogvédő Szolgálat dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvezető által jegyzett állásfoglalása szerint emiatt felmerülhet a büntető törvénykönyv 336. paragrafusába ütköző hatósági rendelkezés elleni uszítás bűntette. A BTK ezt így definiálja: „Aki nagy nyilvánosság előtt, a köznyugalom megzavarására alkalmas módon hatóság rendelkezése ellen általános engedetlenségre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

Az említett útvonalon egyébként jogilag egy további indok miatt sem vonulhatnának Karácsonyék. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom ugyanis idejekorán megszerezte a masírozás tervezett útvonalát, és azt lefoglalva családi rendezvényt jelentett be – még azelőtt, hogy ugyanoda Karácsonyék megtették volna a saját bejelentésüket. A gyülekezési jogról szóló 2018. évi LV. törvény 12. paragrafusa pedig így rendelkezik, hogy „ha azonos helyszínre és időpontra több gyűlést jelentenek be, és azok egyidejű megtartása azok jellege vagy a helyszín sajátosságai miatt nem lehetséges, akkor az élvez elsőbbséget, amelyet a gyülekezési hatóságnak korábban jelentettek be”.

Persze a jog, a törvény a jelek szerint nem érdekli Karácsonyékat, ők ugyanis botrányt, konfliktust akarnak. Ez illeszkedik abba a szerepfelfogásba, amellyel a fővárosból ellenzéki, globalista erődítményt akarnak faragni, szembeállítva Magyarországgal és a magyar kormánnyal. Más ügyekben is jó látható, hogy Karácsony valójában nem a fővárost vezeti, hanem a kormánnyal harcol. Mindennek kárát leginkább Budapest szenvedi el, a kormánybuktatás vágyott céljáért azonban ez sem túl drága. Segítséget kapnak hozzá Brüsszelből is, ugyanis több mint hetven európai parlamenti képviselő tervezi, hogy részt vesz a törvénytelenül is megtartani szándékozott meneten, az Európai Bizottság is árgus szemekkel figyeli az eseményeket, sőt, Hadja Lahbib, az EB-nek a szélsőliberális Európa Újjáépítése nevű európai parlamenti frakcióból rekrutált algériai származású belga egyenlőségi, felkészültségi és válságkezelési biztosa is tervezi jelenlétét Budapesten.

Budapest Pride, 2016
Fotó: ShutterStock/posztos

A helyzet tehát röviden úgy írható le, hogy az egyik oldalon áll Magyarország normális többsége és a törvény, a másik oldalon a káoszteremtő globalista militarizmus, amely most épp a devianciákat reklámozó agresszív szexuálbolsevizmust használná faltörő kosként, nemzetközi segítséggel. Nagy kérdés, hogy milyen eszközökkel lehet megvédeni Magyarország alkotmányos rendjét, ha az EP-képviselőkkel és a globalista propaganda-hadsereggel megerősített masírozás a konfliktusélezés nyilvánvaló szándékával megpróbál megindulni. Minden törvény annyit ér, amennyit betartatnak belőle, a törvények alkotják ugyanis az államiság és a szuverenitás alapját, a kapituláció komolytalanná tenné a magyar államot. Másrészt a túloldal láthatóan nagy létszámú mozgósításra, kiprovokált összecsapásra készül, ami megvalósulása esetén reményeik szerint lázongás magvait hintené el – nemcsak itthon, de a történtek külföldi kommunikációjában is. Ezért akarnak mindenáron masírozni. A rendőrség számára szinte nincs is jó választás. De miért ne állhatna útjukba akár több tízezer magyar ember szelíd, de határozott népfölkelőként?