First Shave, the story of Samson | #MyBestSelf

Whenever, wherever, however it happens – your first shave is special.

Gepostet von Gillette am Donnerstag, 23. Mai 2019
Hirdetés

A férfiaknak termékeket gyártó Gillette ahelyett, hogy a férfiassággal párosítaná össze a termékeit, egy feminista igénnyel kapcsolja őket össze, amely szerint a férfiasság nem biológiai eredetű, hanem társadalmilag konstruált jellemző, amely a nők sajátja is lehet – írja a Breitbart.

„Akármikor, akárhol és akárhogy is történjen, az első borotválkozásod különleges lesz”

– így szól a reklám üzenete, amelyben Samson, a mély hangú, egykor lányként élő gyermek első borotválkozását láthatjuk, és közben az újdonsült fiú vallomását halljuk:

„Felnövésem során mindig is azt próbáltam kitalálni, milyen férfi szeretnék lenni. (…) Örülök, hogy eljutottam arra a pontra, hogy borotválkozni tudjak. Férfivá válásomnak elértem arra a pontjára, amikor valóban boldog vagyok. Ez nemcsak az én átváltozásom: körülöttem mindenki átváltozik.„

A két biológiai nem létének kiforgatása a transzdzsender mozgalom egyik legfontosabb üzenete. A transzlobbi jó pár depressziós tini fiút és lányt megkörnyékez, és elhiteti velük, hogy azért vannak maguk alatt, mert nem érzik jól magukat a bőrükben. Ezeket a tizenéveseket arra ösztönzik, hogy testük kinézetét műtétekkel, „gyógyszerekkel” és hormonokkal alakítsák át. Ám ezek életreszóló következményekkel járnak: például a férfihormonokat szedő lányok hangja visszafordíthatatlanul megváltozik (ezt a reklámban is hallhatjuk), nem is beszélve azokról, akik egy életre megbánják a nemátalakító műtéteket.

Nem ez az első, hogy a Gillette megosztó reklámmal rukkol elő. A 2019-es Super Bowlra például az alábbi reklámfilmet készítették. Ebben a férfiakat agresszív állatként: szexuális ragadozóként és bántalmazóként ábrázolják.