Százmilliókat költ a főváros imázsépítésre
Százmilliókat tervezett be a költségvetésbe Karácsony Gergely imázsépítésre és (kampány)rendezvények megtartására. A főpolgármester azt ígérte, hogy magukon kezdik a spórolást, ám a városarculati cég, a Budapest Brand több mint egymilliárdos kerete nem erre utal. A városházi marketinggépezet az év második felében, az országgyűlési választási kampány kezdetekor fog igazán felpörögni.
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/magyarorszag/szazmilliokat-kolt-a-fovaros-imazsepitesre-358353/
Százmilliókat tervezett be a költségvetésbe Karácsony Gergely imázsépítésre és kampányrendezvények megtartására – írja a Magyar Nemzet.
Hirdetés
A főpolgármester azt ígérte, magukon kezdik a spórolást, ám a városarculati cég, a Budapest Brand több mint 1,3 milliárdos kerete nem erre utal. Többek között 20 millió forintot terveznek közvélemény-kutatásokra, de 10 millió jut a fővárosi eseményeket bemutató videóközvetítésekre is. A lap emlékeztet, hogy ez a cég készítette a kormányt hibáztató plakátkampány arculatát is.
A teljes cikk a Magyar Nemzet oldalán olvasható.
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés