Százötvenmillió forint megy el a BKK marketingjére
Bár Karácsony Gergely főpolgármester folyamatosan arra panaszkodik, hogy a kormány bünteti a helyhatóságokat, és Budapesten nincs pénz az önkormányzati cégeknél béremelésre sem, úgy tűnik, mégis van miből költeni.A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) – melynek igazgatósági elnöke az a Draskovics Tibor, aki kiszolgálta a Medgyessy- és a Gyurcsány-kormányt is – ajánlattételi felhívást tett közzé hirdetési és marketingszolgáltatásokra – írja a Magyar Nemzet.
A szerződésnek, amelyet megkötnek majd a nyertes céggel, áfa nélkül 150 millió forint lesz a keretösszege. Ezért cserébe el kell látni a kampányszerű kommunikációhoz kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokat.
A felhívás öt-tizenöt kampányról szól, a megjelenés érinti az összes médiafelületet, ideértve a televíziót, a sajtót, a közterületeket és az online felületeket is. A dokumentumban kiemelik, hogy a BKK erősíteni kívánja a kommunikációt az internetes felületen, így a Facebook és a Google platformjain.
A szerződés időtartama egy év lesz, amely meghosszabbítható. A BKK a meghatározott keretösszeg hetven százalékáig, maximum 105 millió forintig vállal megrendelési kötelezettséget. Ajánlatokat vagy a részvételi kérelmeket június 18-ig lehet benyújtani.
A teljes cikk elolvasható a Magyar Nemzet oldalán, IDE KATTINTVA.