Leárazási hullám az egyik legnagyobb magyarországi üzletláncnál
A Tesco – amely a magyar piac harmadik legnagyobb szereplője a Lidl és a SPAR után – azt közölte pénteken, hogy a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti árait, és az eddigiekhez képest újabb, több mint kilencszáz, gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan.Azt is ismertették, hogy másik, hatszáznál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, „amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek”. A Tesco így több ezer (élelmiszer és nem élelmiszer jellegű) fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón.
„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szabályozásoktól függetlenül előre tervezhető, olcsó bevásárlási lehetőséget kínáljunk vásárlóinknak. Nem szeretnénk, hogy az árak miatt kelljen kompromisszumot kötniük. Bízunk benne, hogy ez nem csupán a magyar családoknak jelent segítséget, de egyúttal ösztönzi a hazai belső fogyasztást, és hozzájárul a központi költségvetés áfabevételeinek növekedéséhez is” – értékelt Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
A további részletekről IDE KATTINTVA a Világgazdaság honlapján olvashatnak.