Fotó: shutterstock.com
Hirdetés

Azt is ismertették, hogy másik, hatszáznál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, „amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek”. A Tesco így több ezer (élelmiszer és nem élelmiszer jellegű) fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón.

„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szabályozásoktól függetlenül előre tervezhető, olcsó bevásárlási lehetőséget kínáljunk vásárlóinknak. Nem szeretnénk, hogy az árak miatt kelljen kompromisszumot kötniük. Bízunk benne, hogy ez nem csupán a magyar családoknak jelent segítséget, de egyúttal ösztönzi a hazai belső fogyasztást, és hozzájárul a központi költségvetés áfabevételeinek növekedéséhez is” – értékelt Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.

A további részletekről IDE KATTINTVA a Világgazdaság honlapján olvashatnak.

Korábban írtuk