Lázár János kifejtette, több közlekedési fejlesztési elképzelést tekintettek át a város vezetőjével a háromórás tárgyalásukon: az M44-es gyorsforgalmi út meghosszabbítását az országhatárig, valamint a 47-es út négysávossá bővítése mellett határoztak arról, hogy a kormány a Szeged-Kecskemét-Debrecen fejlesztési elképzelésbe bevonja Békéscsabát és Szolnokot is.

Hirdetés

A tárcavezető közölte: a Nyíregyháza-Szatmárnémeti, Debrecen-Nagyvárad és Szeged-Temesvár határmenti várospárok mellett Békéscsaba és Arad lenne még közlekedési csomópont, amivel a békési vármegyeszékhely logisztikai, elosztási csomóponttá válhat.

Szarvas Péter (Hajrá Békéscsaba Egyesület), Békéscsaba polgármestere azt mondta, „igen optimistán” látja a város jövőjét, hozzátéve, hogy a következő öt évben Békéscsaba fejlesztése tovább gyorsulhat mind gazdasági értelemben, mind az itt élőknek nyújtott szolgáltatások színvonalát illetően.

Korábban írtuk