Hirdetés

Óriási port kavart egy Julia Roberts narrálta Harris-Walz-kampányhirdetés, amelyben elmagyarázza a nőknek, hogy másképp szavazhatnak, mint a férjük, sőt, egyenesen hazugságra bíztatják őket. A videót a „Vote Common Good” nevű progresszív evangéliumi keresztény csoport is közzétette hétfőn.

„Amerikában az egyetlen helyen, ahol a nőknek még mindig van választójoguk, úgy szavazhatsz, ahogy akarsz, és senki sem fogja megtudni” – mondja Roberts.

A reklámban két nő látható, amint Harris-Walzra adják le szavazatukat, és amikor férjükhöz érnek, az egyikük azt kérdezi: „Jól döntöttél?”, amire a felesége így válaszol: „Persze, drágám.”

„Ne feledjék, ami a fülkében történik, az a fülkében is marad”

– zárja Roberts. „Szavazzatok Harris-Walzra.”

Korábban írtuk

A reklámot azonban széles körben gúnyolták.

„Julia Roberts adja a hangját ennek a förtelmes politikai reklámnak”

– posztolta Denny Burk, a Boyce College professzora az X-en. ”A lényege a következő: Mivel az olyan férfiak, mint a férjed, elvették a jogodat az abortusz választásához, te is odaszúrhatsz nekik azzal, hogy élsz azzal a jogoddal, hogy Harris-Walz-re voksolsz.”

Caryn Sullivan író és rovatvezető így reagált Burk posztjára:

„Ne légy az a nő…

Ez a Julia Roberts színésznővel készült reklám arra bátorítja a nőket, hogy dacoljanak a férjükkel vagy hazudjanak nekik, mert a cél (az abortusz) szentesíti az eszközt”.

A csoport mintegy 30 ezer dollárt költött a reklámra.

(Fox News/Hetek)