Nehéz jelzőt találni a BKK új hirdetésére
A Karácsony Gergely-féle budapesti vezetésre jellemző hozzá nem értés újabb példája a Budapesti Közlekedési Központ legfrissebb hirdetése.
Blog+
/
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/blog/nehez-jelzot-talalni-a-bkk-uj-hirdetesere-343028/
Hirdetés
A BKK a kismama- és a nagymamabérletet akarta reklámozni, de sikerült nagyjából mindent elrontani.
- Valószínűleg nagymamák százezrei lepődnek meg azon, hogy a grafikus és/vagy a közlekedési központ vezetői szerint akinek unokája van, az bottal jár.
- A kismamabérlet grafikája ugyancsak elég furcsa lett, a pont is meglehetősen szerencsétlen helyre került (szándékosan?) a dátum végén.
- A BKK-nál nem ismerik az idézőjelet. Segítünk: „így” van.
- A szlogen és a dizájn pedig egy elektronikai áruház jól ismert reklámjára hasonlít.
Így hirtelen ennyi…
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés