Újabb polgárpukkasztó LMBTQ-reklám
Bizarr karácsonyi reklámmal jelentkezett az egyik magyarországi parfümérialánc.Szinte nem telik el úgy nap, hogy az LMBTQ-mozgalom ne adná valamilyen módon jelét annak, törekvéseit illetően nem ismer határokat: ha kell, átgázol mindenen és mindenkin, hogy érvényesülhessen. Hogy a harcos szellemiségű közösség számára a kereszténység egyik legnagyobb ünnepe, a karácsony sem szent, azt legutóbb a norvég posta reklámjával bizonyították, amelyben a Mikulásról kiderül, hogy homoszexuális.
Hogy a profitorientált cégek reklámjaiban megjelenő, hasonlóan agresszív és sokak számára bántó propaganda valódi érzékenységet takar vagy csak az a célja, hogy felkeltse a célcsoport figyelmét és vásárlásra ösztönözze a melegeket, az vitatható, mindenesetre egyre gyakrabban bombáznak minket ilyen, a jó ízlés határait súroló, sőt, sokszor azt átlépő hirdetésekkel.
Az advent beköszöntével az egyik gasztronómiai csatorna is elsősorban a közelgő ünnepekhez kapcsolódó műsorokkal jelentkezik, amelyek között a minap egy egészen bizarr reklámra lettünk figyelmesek. Az egyik, hazánkban is jelenlévő parfümérialánc karácsonyi kisfilmjében egy maszkulin férfi egy piros, rózsaszín szalaggal ékesített ajándékcsomagot tesz meglehetősen feminin vonásokkal rendelkező fia elé, aki kibontva a díszes dobozt, egy sminkkészletet talál benne, majd meghatódva felugrik az asztaltól, apja nyakába ugrik, aki szorosan átöleli őt.
„Mi lehet számodra a tökéletes ajándék? Egy felbecsülhetetlen értékű jel, hogy pontosan úgy szeret téged, ahogy vagy. Egy ajándék sokkal többet is jelenthet” – szól a képkockákat kísérő reklámszöveg. Majd hogy feltegyék az i-re a pontot, bevágják a népszerű énekesnő, Ariana Grande legújabb parfümjét, aminek egészen véletlenül az a fantázianeve, hogy „Isten egy nő”.