2025.12.18. Nem sikerült a vasútfejlesztést ellehetetlenítő szabotázsakció A mesterséges forráshiány azonban csak lassítani tudja a magyar vasút fejlesztését, megakadályozni nem – írta az ÉKM.
2025.12.17. A Strabag nem vállalt írásos garanciát az M30-oson elvégzett javításaira Az ÉKM felhívta a közpénzekkel gazdálkodó szervezetek figyelmét, hogy a Strabaggal történő szerződéskötés a magyar állam érdekeivel súlyosan ellentétes.
2025.12.16. A STRABAG nem vállal felelősséget a saját munkájáért Az MKIF Zrt. sajnálattal értesült a fejleményekről.
2025.12.16. Szerdán újra birtokba vehetik az autósok az M30-as gyorsforgalmi utat Szerdán megnyitják és visszaadják a forgalomban az autópálya érintett szakaszát.
2025.12.08. Maradna a kétéves vizsgáztatási ciklus a tíz évnél idősebb autóknál is Mindez jelentős könnyebbséget jelent a magyar gépjárműtulajdonosoknak.
2025.12.06. Új szabályozás a vidéki települések teherforgalommal szembeni védelméért Az intézkedéscsomag célja a teherforgalom visszaterelése a gyorsforgalmi utakra.
2025.12.02. Lázár János: Ezer kilométer vasúti pálya felújítása kezdődhet el A Magyarországnak jutó közlekedési források felfüggesztett 55 százalékát részben pótolja az Európai Beruházási Bank hitele.
2025.11.06. ÉKM: Kulcsfontosságú a mohácsi Duna-híd fejlesztése A hídépítés kapcsán újabb sajtótámadás jelent meg. Reagált az Építési és Közlekedési Minisztérium.
2025.10.22. Rendkívüli auditot rendel el Lázár János az AKA Zrt.-vel és a Strabaggal szemben A Strabagnak azt javasolják, hogy készítse elő az utóbbi évek hiánytalan pénzügyi elszámolásait.
2025.10.21. Rendkívüli bejelentést tettek a magyarországi kamionstopról A forgalomkorlátozás eredetileg 2025. október 22-én szerda 22 órától október 23-án csütörtök 22 óráig lett volna érvényben.