Az idei Marketing Summit elegánsan helyezte fel a szakmát a felső polcra
A 31. Marketing Summit szervezői a poszt-Covid kesergés helyett 21-re húztak meglehetősen impozáns pakliból lapokat. Úgy tűnik, ezúttal is a merészeket illeti a siker és szerencse...Már helyszínválasztás formabontó volt, hiszen a szervezők a megszorítások helyett, a minden tekintetében nishnek számító Haris Parkot választották a rendezvény otthonául.
A Haris jelenleg Budapesten talán a legfancybb, social platformokon legtöbb lájkot hozó lokációja. A Magyar Marketing Szövetség mint szervező, rizikózta az időjárást és nyert, hiszen a park fantasztikus. A szerencsés résztvevőket a csodálatos belső terek mellett így a szabadtéren elhelyezett kültéri társalgók is kárpótolták minden tavaly elmaradt rendezvényért, partnertalálkozóért, ami miatt talán a laikusok leginkább irigyelhetik a szakma szereplőit.
A nem laikusok, a marketing véleményvezérei pedig, az ötvennél is több szakmai előadás, az összesen több, mint 500 fős résztvevői kör, az izgalmas kerekasztal-beszélgetések, és a szünetekben e kényelmes körülmények között megvalósítható networking miatt ingathatják fejüket, ha ezúttal elszalasztották az eseményt.
Számukra a Magyar Marketing Szövetség partnere, a Lounge Group készített egy összefoglaló videót, ami a konferencia atmoszférájába enged betekintést.
A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szakmai együttműködése minden évben valami formabontó, maradandó értéket hoz. Tavaly a Marketing Diamond Awards díjátadó kapcsán fejlesztettek közösen a Szövetség és az Ügynökség, míg idén egy olyan online platform jöhetett létre az esemény kapcsán a szakma két meghatározó szereplőjének kooperációjában, amely kifejezetten a konferencia alapjaira épített és továbbgondolt tartalmakat, kulisszatitkokat, interjúkat, streaming típusú tartalmakat is vonultatott fel a szakmai közönség vagy a tudásra éhezők számára.
Az esemény exkluzív, Lounge Group zártkörű különtermében felvett hét szakmai kerekasztalbeszélgetésén a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak a Summit Play oldalon megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. A szeptember végétől látható kerekasztal-beszélgetéseken az FMCG-, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei kerülnek terítékre, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is első kézből informálódhatnak az érdeklődők.
A Marketing&Media szakmai lap is a Marketing Summit Hungary konferencián hirdette ki az idei TOP 50 Legsikeresebb Marketing és Kommunikációs Döntéshozó listáját. A magazinok egyenesen a nyomdából a helyszínre érkeztek, az első tíz díjazott pedig személyesen vehette át a szakma elismerését.
Ami még mutathatja egy esemény nívóját, a nemzetközi szakmai részvétel. A rendezők erre is gondoltak, így a Lounge Group egy neves tengerentúli partnerét hívták meg az eseményre. Mivel minden marketing alapja a kutatás, kifejezetten fontos a döntéshozók számára a különböző fogyasztói attitűdök megismerése, egyenesen a túlfogyasztói társadalom hazájából, az Amerikai Egyesült Államokból, Washington D.C.-ből érkezett a Cygnal politikai közvélemény- és piackutató vállalat alapító-ügyvezetője, Brent Buchanan, aki a kutatóintézet különleges, az attitűdelemzésen alapuló kutatási módszertanát mutatta be a konferencián.