Hirdetés

Májustól az egyik legdinamikusabban fejlődő közösségi alkalmazás, a TikTok magyarországi partnerévé vált a New Land Media. A videómegosztó platform 2017-ben indult el, idén áprilisban pedig a játékok kategóriáján kívül globálisan ezt az alkalmazást töltötték le a legtöbben. Tavaly már itthon is a második leggyakrabban letöltött app reklámpiaci jelentőségét jelzi, hogy hazai aktív felhasználói bázisa jelenleg több millió fő, meghatározó arányban szerepelnek a nehezebben megszólítható fiatalabb célcsoportok (13-24 év közöttiek). A TikTok-felhasználók számának bővülése ráadásul a 25–35 évesek körében a leggyorsabb, az új felhasználók zöme ebből a korosztályból kerül ki, így az online kommunikációban széles spektrumú felhasználói bázist tudunk segítségével megszólítani.
A magyar felhasználók átlagosan akár napi több mint 1 órát is eltölthetnek a platformon, havonta több milliárd videómegtekintés kapcsolódik hozzájuk.

A TikTokon – ellentétben a Facebookkal vagy a Google Ads szolgáltatásával – csak a szerződött partnerügynökségek hozhatnak létre hirdetési fiókot. A Lounge Group tagjaként működő New Land Media digitális divíziója ezzel egy, világviszonylatban is szűk körű ügynökségi hálózat részesévé vált.

A médiafogyasztás élére törő közösségi térben egyre nagyobb reklámzajban az egyes célcsoportok, ezen belül is főként a fiatalok elérése különleges kihívást jelent. A hirdetőknek olyan platformokon kell jelen lenniük, ahol az elérni kívánt korcsoportokat, számukra legrelevánsabb információval szólíthatják meg. A TikTok a hagyományos médiaformátumoktól eltérő egyedisége és az ott elérhető célközönségnek köszönhetően remekül használható a márka iránti elköteleződés erősítésére, és a performanciacélok támogatására. A hirdetési lehetőséget Magyarország számára csak nemrégiben megnyitó platformmal kötött partnerségi együttműködésünkkel ügyfeleink teljes körű kiszolgálása egy eddig még kevesek számára hozzáférhető, más közösségimédia-felületekhez képest kisebb reklámzajjal rendelkező, egyedülálló hirdetési lehetőséggel bővül” – mondta Hidvégi Krisztina, a New Land Media médiaigazgatója.

A New Land Media kiemelt partnere minden nagyobb közösségi platformnak, szorosan együttműködik a Google, a Facebook és a LinkedIn csapatával. Jelenleg több mint 170 Facebook-, 190 Google Ads- és 70 Instagram-fiókot kezel, eddig több mint 9,2 milliárd hirdetésmegjelenést menedzseltek le szakértői, hazai és nemzetközi kampányokban. A New Land Media hazai, régiós és európai szinten is a legnagyobb hirdetők közé tartozik a Facebook és Google felületein. A két legnagyobb hirdetéskezelőben már közel ötmilliárd forint reklámköltés kapcsolódik az ügynökséghez.

Korábban írtuk

A mostani partnerséggel a New Land Media a TikTok Partner logót használó ügynökségek globálisan is exkluzív csapatának tagjává válik.