Fotó: shutterstock.com/NeydtStock
Hirdetés

Ezzel az autó az évtized végéig sínen van. Aztán meg kell néznünk, hogyan fejlődik ez a szegmens. Ha a világ 2026-ra vagy 2027-re teljesen másképp alakul, mint ahogyan azt várjuk, akkor egy teljesen új járművet fejleszthetünk… de nem hiszem, hogy ez így lesz. Egyelőre ez nem várható – fogalmazott Schaefer.

A Golf évtizedek óta a legkelendőbb autó Európában, így a Volkswagen döntése, hogy nem fektet többet a korszerűsítésébe, a Reuters szerint jól jelzi, hogy az autógyártó elmozdult a belsőégésű motorok átállításáról abba az irányba, hogy csökkentse az elektromos járművek árát.

A Volkswagen célja, hogy az elektromos autók eladása 2030-ra Európában elérje a 80, Észak-Amerikában az 55, globálisan pedig az 50 százalékot.

A további részletekről IDE KATTINTVA a Világgazdaság honlapján olvashatnak.

Korábban írtuk