EURO 2020: új klip készült Budapest szépségeiről
A Magyar Turisztikai Ügynökség az ismert dj-vel, Lotfi Begivel közösen videoklipet készített George Ezra Budapest című dalát feldolgozva, amely a labdarúgó-Európa-bajnokság apropóján mutatja be a fővárost. Az MTÜ az UEFA EURO 2020 helyi támogatója, az együttműködés kiemelt célja, hogy egész Európa megismerje Budapest páratlan hangulatát.A projekt keretén belül Lotfi Begi George Ezra világszerte ismert Budapest című számát gondolta újra, amihez egy lendületes klip is készült. Szerepelnek benne Budapest ikonikus helyszínei, vibráló sokszínűsége, a magyarok labdarúgás iránti rajongása.
„Ha Budapest részt tud venni egy ilyen jelentőségű rendezvény szervezésében, a legkevesebb, amit megérdemel, hogy egy videóklip segítségével megmutassuk a világnak, milyen jó hely ez a város. Kézenfekvő volt, hogy erre a célra a Budapest című dal a legalkalmasabb” – mondta el Lotfi Begi.
A klip egyúttal a Budapest 365 kampányhoz készült filmet is újragondolja. Ez volt az az imázsfilm, amely 2020-ban a cannes-i Corporate Media & TV Awardson turisztikai film kategóriában nyerte el a legmagasabb elismerést, az Arany Delfint.
A milliárdos nézettségű sportversenyek kiválóan alkalmasak nemzetközi imázsépítésre, hatalmas lehetőséget kínálnak hazánk kedvezőbb nemzetközi megítélésének elősegítésére. Az Európa-bajnokság rendezése azt üzeni a világnak, Magyarország nemcsak versenyhelyszínként, de turisztikai úti célként is kitűnő választás.