Hirdetés

A konok bokszedző, Lefkovics Tamás olyannyira rossz viszonyban van Izraelben élő fiával, hogy évek óta nem is beszéltek. Felesége azonban meghal, így fia és unokája hazajön a temetésre, és az együtt töltött napok során felszínre törnek a korábbi sérelmek. A leírás alapján egy lélekölő drámára számíthatnánk, de szó sincs erről, köszönhetően annak, hogy az alkotók a leghétköznapibb és az olykor rendkívül szomorú pillanatokban is megtalálják a humort. És mindezt ritka jó ízléssel, kiváló arányérzékkel és természetességgel teszik, ugyanakkor a poénok nem csorbítják a generációkon átívelő problémák vagy éppen a gyászfeldolgozás sokszínűségét boncolgató kérdések élét. Szabó Kimmel Tamás kiváló a visszafogott játékával, Bezerédi Zoltán alakítására pedig alig találni szavakat, annyira lehengerlő a magának való, szigorú, de a felszín alatt lágyszívű apa szerepében. És bár a történet kimenetele az első pillanattól kezdve borítékolható, ez az egyetlen hiba, amit fel lehet róni a jelenleg a Netflixen látható alkotásnak, amellyel Breier Ádám méltán nyerte el a legjobb elsőfilmesnek rendezőnek járó díjat az idei Magyar Mozgókép Fesztiválon.

Korábban írtuk