közlemény szerint a Mathias Corvinus Collegium és az Inforádió Kft. között létrejövő stratégiai partnerség és tulajdonosi kapcsolat miatt az Inforádió szakmai filozófiája nem változik: továbbra is „A tárgyilagosság szerethető” mottó jegyében változatlan csapat készíti a hírrádiót és a hírportált egyaránt.

Hirdetés

Azt írták, az Inforádió változatlan szakmai filozófiája, elhivatott csapata és 24 éves szakmai tapasztalata garantálja az együttműködés sikerességét. A tulajdonosi változás nem érinti a hírrádió és az infostart.hu hírportál tárgyilagos és hiteles működését, amely továbbra is az alapító értékek mentén halad – közölték.

Idézték Szalai Zoltánt, az MCC főigazgatóját, aki rámutatott arra, hogy a média világa komoly átalakuláson megy keresztül: a hagyományos FM-rádiós és internetes hírtartalmak mellett egyre nagyobb szerep jut a közösségi médiának, a podcastoknak és a videótartalmaknak.

Hozzátette, az Inforádió 24 éves szakmai tapasztalata és elismertsége, illetve az MCC stabil háttere együtt új fejezetet nyit a magyar médiapiacon. Szalai Zoltán szerint az MCC intézetei, szakmai műhelyei és hallgatói ezzel a lépéssel olyan platformot kapnak, amely hitelesen és széles körben tudja bemutatni munkájuk eredményeit.

Korábban írtuk

A főigazgató a közlemény szerint kiemelte azt is, az MCC célja, hogy építsen az Inforádió elismert szakmai értékeire, amelyek – a többi között – Pulitzer-emlékdíjat és Prima Primissima-díjat hoztak a rádiónak.

„Az MCC intellektuális háttere és az Inforádió hitelessége a gyorsan változó médiapiacra válaszul új médiatermékek és internetes formátumok megalkotását teszi lehetővé” – hangsúlyozta Szalai Zoltán.

Kitért arra: a tárgyilagosság szerethető„ mottóval jelképezett professzionális megközelítés megőrzése kiemelten fontos marad, így az Inforádió által képviselt folyamatosságot, stabilitást és hitelességet kiemelt értéknek tartják.

Módos Márton, az Inforádió főszerkesztője hangsúlyozta, nem véletlen, hogy az Inforádió 24 év után is egy oktatási intézménnyel működik együtt, hiszen alapítója is egy felsőoktatási intézmény, a Budapesti Kommunikációs Főiskola (ma Metropolitan Egyetem) volt.

”Ez az új partnerség ismét rengeteg új lehetőséget nyit meg, nemcsak az audio- és internetes tartalmak terén, hanem a közösségi médiában is, ahol a fiatal nemzedék aktív bevonása különösen fontos„ – idézték a főszerkesztőt a közleményben.