A megszorító politikához illeszkedik a dugódíj
A Nézőpont szerint a gépjárművezetők megsarcolása nem egyezik a magyarok akaratával.Tévút az emberek érdekével szemben politizálni – fejtette ki a Magyar Nemzet megkeresésére Pálfalvi Milán, a Nézőpont Intézet elemzője a baloldal dugódíjjal kapcsolatos terveiről. Mint mondta, a baloldal nem a választók, hanem Brüsszel és a multik érdekét helyezi előtérbe, önjelölt társadalmi mérnököt játszik, amikor sarccal igyekszik kiszorítani az autósokat a városból.
– Az autósok pénztárcáját vékonyítaná, ha dugódíjat vezetne be Karácsony Gergely főpolgármester, de valódi megoldást ez sem jelentene a közlekedési káoszra – mondta el a lapnak Pálfalvi Milán.
Az elemző emlékeztetett, hogy a baloldal az életminőség javítására hivatkozik, amikor a dugódíj bevezetését követeli a parlamentben, de valójában csupán az autósoktól szednének be súlyos pénzeket.
A dugódíj begyűrűző hatása nem állna meg az autósok körében, hanem megmutatkozna azon kívül is, leginkább az alacsony keresetűek és az aktív középosztály járna vele igazán rosszul–
– mutatott rá az elemző.
Szerinte a baloldal önjelölt társadalmi mérnököt játszik, amikor sarccal igyekszik kiszorítani az autósokat a városból, ez azonban nem találkozik a magyar emberek akaratával.
Miután a baloldal több intézkedése is az autósokat bünteti, például a rakpart lezárása, a biciklisávok, a felújítások nem megfelelő szervezése, beleillik a sorba a dugódíj autóellenes gondolata is
– magyarázta az elemző.
Szerinte a baloldal rossz működésének és az ebből is fakadó népszerűtlenségének oka, hogy nem a választóikat, hanem inkább Brüsszel és a multik érdekét helyezi előtérbe.
A teljes cikk elolvasható a Magyar Nemzet oldalán, IDE kattintva!