A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal pénteken az MTI-vel.
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/magyarorszag/a-nav-felmeri-az-adozok-velemenyet-az-online-ugyintezesrol-631886/
A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt.
Hirdetés
A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak. Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben.
A kérdőív a NAV honlapján a érhető el – közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal.
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés