Fotó: ShutterStock.com (illusztráció)
Fotó: shutterstock.com, illusztráció
Hirdetés

Ügyfeleiket arra kérik, hogy ezen időszakban válasszák a teljes kapacitással működő online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos ügyfélszolgálatot vagy juttassák el megkeresésüket írásban a társaság e-mail- és postacímére.

Az NKM honlapján minden információt megtalálható az elektronikus ügyintézésről, a regisztráció az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban néhány percet vesz igénybe – tették hozzá.

Korábbi tájékoztatásuk szerint azzal is segítik ügyfeleiket, hogy felfüggesztik a kikapcsolásokat a lakossági áram- és földgázszolgáltatás területén.

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) hétfőtől március 31-ig szünetelteti a személyes ügyfélszolgálatot a járványveszély miatt. A NÚSZ Zrt. az ügyfeleknek a telefonos és online elérhetőségeket ajánlja. Az ügyfelek bármilyen ügyet intézhetnek ilyen módon, ha jelzik azt a megkeresésükben. A NÚSZ Zrt. mindegyikükkel felveszi a kapcsolatot – írták.

A személyes ügyfélszolgálat átmeneti felfüggesztése ugyanakkor nem mentesít az ügyintézési felelősség és az úthasználati díj megfizetése alól – olvasható a közleményben.