A Vidámpark május elején az egyik legkedveltebb közösségi portálja tagjainak segítségét kérte, hogy a diákok kedvezményesen látogathassák Budapest legvidámabb parkját. A célként kitűzött 10.000 „kedvelés” néhány hét alatt meg is lett, így a diákok a 2011-es szezon egyik nagy nyertesei lettek – a Vidámpark célja a diákok anyagi lehetőségeihez igazítani az felhőtlen szórakozás árát a diákjegy bevezetésével. A sikeres kampány eredményeként már a diákok is kedvezményesen vehetik birtokba a Vidámpark játékait.

A Park közösségi oldalán egyébként számos információ és érdekesség is várja a Like-olókat, például kideríthetjük a Flying Circus háromdimenziós forgásának titkát, megtudhatjuk, hogy a Break Dance nem is egy tánc, vagy miért is lehetünk annyira büszkék a magyar Hullámvasútra, valamint izgalmas kisfilmek és szpotok fokozzák a hangulatot.

Ezen kívül júniusban, júliusban és augusztusban pénteken és szombaton, szeptembertől pedig szombaton hajnali fél 2-ig várja az érdeklődőket a Vidámság Parkja, valamint az „áció, káció, akció” kampány keretében június 15. és 30. között hétköznapokon szintén 40%-os kedvezményt ad a Vidámpark az alap jegytípusaiból (teljes áru jegy és kedvezményes áru és nyugdíjas jegy).

A nagy érdeklődésre való tekintettel pedig júniusra is meghosszabbították az úgynevezett „happy hours”-t: a hétköznap nappali 16 órai pénztárzárás után a belépő karszalag 40%-os kedvezménnyel vásárolható meg.

Egyéb kedvezményekről és lehetőségekről a Vidámpark honlapján tájékozódhat (http://www.vidampark.hu).