Budapest Pride, 2024
Fotó: ShutterStock/csikiphoto
Hirdetés

A rendezvényt Budapest Pride-nak, vagyis „Büszkeségnek” nevezik, ami egyszerre hazug és sokatmondó, hiszen mindaz, ami ezen a felvonuláson most már évtizedek óta megjelenik (csókolózó, közösülést imitáló, vonagló transzvesztiták, kereszténységet gyalázó gesztusok, tangás férfiak és így tovább), egészséges ember számára semmiféle büszkeségre nem ad okot – aki pedig büszke minderre, az inkább deviáns. Ahogy az is, aki kiskorú gyermekekkel részt vesz a rendezvényen, súlyosan veszélyeztetve ezzel a pszichoszexuális fejlődését.

Magyarok millióinak egyetértésével találkozott, hogy a gyülekezési törvény módosítása értelmében a gyermekek védelme felülírta az erkölcsi pusztulást és a biológiai zsákutcát jelentő természetellenes szexuális vonzalmak provokatív és káros magamutogatásának szabadságát. A szabályozásnak az életet kell szolgálnia a sátáni infernáliával szemben. Ám a sötétség erői nem nyugszanak, és a liberális városvezetés most jogi trükközéssel próbálja biztosítani a szexualitást közüggyé tevők polgárpukkasztó vonulását. A Budapestet csődközelbe juttató főpolgármester sok tízmillió forintért önkormányzati rendezvénynek álcázva, a jog ellenében is megtartaná az LMBTQXYZSTB-toborzót. Mert valójában erről is szó van, a rendezvényen megjelenők utánpótlást is akarnak toborozni.

Karácsony úgy okoskodik, hogy az önkormányzati rendezvények nem esnek a gyülekezési jog hatálya alá, így arra hivatkozva nem is lehet ilyet megtiltani. Így hát június 28-ára a Szivárvány Misszió nevű szervezettel karöltve több tízezres létszámú vonulást jelentett be a Városháza parktól a Károly, a Múzeum, a Vámház körúton és a Szabadság hídon át a Műegyetem rakpartra, az eseményt pedig Budapesti Büszkeségnek, angolul Budapest Pride-nak nevezte el.

A Budapesti Rendőr-főkapitányság azonban határozatban tiltotta meg a masírozást, tekintve, hogy az lényegét tekintve a gyülekezési törvény hatálya alá tartozó gyűlés, akkor is, ha Karácsonyék ezt nem óhajtják tudomásul venni. A gyülekezési törvény ugyanis egyértelműen rögzíti, hogy „gyűlés a legalább két személy részvételével közügyben való véleménynyilvánítás céljából tartott nyilvános összejövetel. A gyűlés nyilvános, ha ahhoz bárki szabadon csatlakozhat.”. A rendőrség szerint tehát az „önkormányzati rendezvény” valójában gyűlés. Ám a következő napokban jogászok minden bizonnyal vitatkoznak majd, hogy valóban közügyben való véleménynyilvánításról van-e szó… A rendőrségi álláspont kialakításában mindenesetre szerepe volt Karácsonynak a témához kapcsolódó korábbi megnyilatkozásainak, amelyekből kiderül, hogy a Budapesti Büszkeség elnevezés és különösen annak angol megfelelője nyílt utalás a Pride néven futtatott rendezvény tartalmára.

Budapest Pride, 2019
Fotó: ShutterStock/Zoltan Galantai

Mindezeken túlmenően a Karácsonyék által tervezett „önkormányzati rendezvény” még ebben a jogkijátszásra törekvő formájában sem szervezhető meg törvényesen, ugyanis önkormányzati rendezvény sem valósíthat meg jogsértést. Márpedig az Alaptörvény XVI. cikke feketén-fehéren rögzíti, hogy „minden gyermeknek joga van a megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéséhez szükséges védelemhez és gondoskodáshoz. Ez a jog – az élethez való jog kivételével – minden más alapvető jogot megelőz. Magyarország védi a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát, és biztosítja a hazánk alkotmányos önazonosságán és keresztény kultúráján alapuló értékrend szerinti nevelést.”. Ráadásul az Alaptörvény R cikke így szól: „Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége.” Márpedig az Alaptörvény a helyi önkormányzatokat is az állam szereplőiként ismeri el, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény kifejezetten deklarálja, hogy „a helyi önkormányzatok az egységes állami szervezetrendszer részeként hozzájárulnak az Alaptörvényben foglalt államcélok megvalósításához, elősegítik a jogszabályi kötelezettségek teljesítését”. Vagyis a Fővárosi Önkormányzatnak is törvényben előírt kötelessége az alkotmányos önazonosság és a keresztény kultúra védelme, és önmagában is jogsértő, ha ezzel ellentétes ideológiák népszerűsítésében segédkezik bármilyen módon.

Kimondható tehát, hogy a Fővárosi Önkormányzat törvénytelenségre készül, amikor igyekszik a normalitás ellen háborúzó felvonulást megszervezni, a BRFK tiltó határozata ellenére is. A Nemzeti Jogvédő Szolgálat dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvezető által jegyzett állásfoglalása szerint emiatt felmerülhet a büntető törvénykönyv 336. paragrafusába ütköző hatósági rendelkezés elleni uszítás bűntette. A BTK ezt így definiálja: „Aki nagy nyilvánosság előtt, a köznyugalom megzavarására alkalmas módon hatóság rendelkezése ellen általános engedetlenségre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

Kapcsolódó cikkünk

Az említett útvonalon egyébként jogilag egy további indok miatt sem vonulhatnának Karácsonyék. A Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom ugyanis idejekorán megszerezte a masírozás tervezett útvonalát, és azt lefoglalva családi rendezvényt jelentett be – még azelőtt, hogy ugyanoda Karácsonyék megtették volna a saját bejelentésüket. A gyülekezési jogról szóló 2018. évi LV. törvény 12. paragrafusa pedig így rendelkezik, hogy „ha azonos helyszínre és időpontra több gyűlést jelentenek be, és azok egyidejű megtartása azok jellege vagy a helyszín sajátosságai miatt nem lehetséges, akkor az élvez elsőbbséget, amelyet a gyülekezési hatóságnak korábban jelentettek be”.

Persze a jog, a törvény a jelek szerint nem érdekli Karácsonyékat, ők ugyanis botrányt, konfliktust akarnak. Ez illeszkedik abba a szerepfelfogásba, amellyel a fővárosból ellenzéki, globalista erődítményt akarnak faragni, szembeállítva Magyarországgal és a magyar kormánnyal. Más ügyekben is jó látható, hogy Karácsony valójában nem a fővárost vezeti, hanem a kormánnyal harcol. Mindennek kárát leginkább Budapest szenvedi el, a kormánybuktatás vágyott céljáért azonban ez sem túl drága. Segítséget kapnak hozzá Brüsszelből is, ugyanis több mint hetven európai parlamenti képviselő tervezi, hogy részt vesz a törvénytelenül is megtartani szándékozott meneten, az Európai Bizottság is árgus szemekkel figyeli az eseményeket, sőt, Hadja Lahbib, az EB-nek a szélsőliberális Európa Újjáépítése nevű európai parlamenti frakcióból rekrutált algériai származású belga egyenlőségi, felkészültségi és válságkezelési biztosa is tervezi jelenlétét Budapesten.

Budapest Pride, 2016
Fotó: ShutterStock/posztos

A helyzet tehát röviden úgy írható le, hogy az egyik oldalon áll Magyarország normális többsége és a törvény, a másik oldalon a káoszteremtő globalista militarizmus, amely most épp a devianciákat reklámozó agresszív szexuálbolsevizmust használná faltörő kosként, nemzetközi segítséggel. Nagy kérdés, hogy milyen eszközökkel lehet megvédeni Magyarország alkotmányos rendjét, ha az EP-képviselőkkel és a globalista propaganda-hadsereggel megerősített masírozás a konfliktusélezés nyilvánvaló szándékával megpróbál megindulni. Minden törvény annyit ér, amennyit betartatnak belőle, a törvények alkotják ugyanis az államiság és a szuverenitás alapját, a kapituláció komolytalanná tenné a magyar államot. Másrészt a túloldal láthatóan nagy létszámú mozgósításra, kiprovokált összecsapásra készül, ami megvalósulása esetén reményeik szerint lázongás magvait hintené el – nemcsak itthon, de a történtek külföldi kommunikációjában is. Ezért akarnak mindenáron masírozni. A rendőrség számára szinte nincs is jó választás. De miért ne állhatna útjukba akár több tízezer magyar ember szelíd, de határozott népfölkelőként?