Fotó: MTI/Máthé Zoltán, illusztráció
Hirdetés

A tájékoztatás szerint akik adatfelvételkor önkéntesen megadták e-mailes elérhetőségüket, azokat a BKK – a pótdíjazási folyamat lezárultáig – folyamatosan tájékoztatja fennálló tartozásuk rendezésének optimális módjáról, a befizetéssel kapcsolatos lehetőségekről, továbbá hamarosan online befizetésre is lehetőséget ad majd.

A szolgáltatás bevezetésétől a társaság azt várja, hogy elősegíti a pótdíjak időben – 30 napon belül – történő beérkezését.

Az úgynevezett pótdíjasszisztens a befizetési határidők figyelembevételével három alkalommal küld üzenetet az ügyfeleknek: az adatfelvétel után azonnal értesíti az utast a kedvezményes befizetési lehetőségekről, a pótdíjazást követő 15. napon a rendszer újra levelet küld, amelyben figyelmezteti az utast arra, hogy 30 nap után emelkedni fog a pótdíj, emellett a 28. napon is kap egy figyelmeztetést az ügyfél.

A pótdíjazással kapcsolatos általános információk megismerhetők a BKK honlapján, a bkk.hu/potdij címen.