Fotó: shutterstock.com, illusztráció
Milánó
Hirdetés

A közlemény szerint a magyar installáció az esemény fő helyszínén, a Brera Design Districten fogadta a látogatókat. Az öt nap alatt több ezren tekintették meg a szakmai szempontok alapján kiválasztott 13 magyar dizájner munkáit, köztük kanapékat, lámpákat, textileket, kerámiákat és üvegtárgyakat.

A kiválasztott magyar dizájnerek az Adamlamp (Juhász Ádám), Andrási Edina, a Brinkus Design (Brinkus Kata), Bokor Gyöngyi, a Codo (Kodolányi Gábor), a Marta Edocs Glass (Edőcs Márta), a Hannabi Sofa (Rácz Anikó), a Biela Collection (Kerékgyártó András), a Knetik Dóra, a Komonka Textile (Kovács Móni), a Polyunomi (Lakatos Ábel), a Position Collective (Kertész Attila, Simonfalvi Bence) és a Studio Nomad (Pásztor Bence, Tarcali Dávid, Pongor Soma).

A közlemény szerint minden év áprilisában a milánói Design Hét ad otthont a Salone Internazionale del Mobile nemzetközi bútorkiállításnak, valamint a Fuorisalone („saloni-n kívüli”) eseménysorozatnak. A szakvásárt több mint 370 ezer érdeklődő látogatja.

Andrea Davide Cuman, a Studiolabo és Brera Design District nemzetközi kapcsolatokért felelős menedzsere a közlemény szerint kiemelte, hogy a magyar dizájnerek darabjai nagyon magas minőséget képviselnek és különlegességük abban rejlik, hogy a nemzetközi trendek mellett a saját, Magyarországra jellemző nemzeti jegyek is megjelennek bennük.

„Mindenkitől nagyon pozitív visszajelzést kaptunk, mind a nemzetközi szakemberek, mind az újságírók kiemelték, hogy a magyar termékek kreatívok és sokszínűek, letisztultságuknak köszönhetően megállják a helyüket az olasz és nemzetközi piacokon is” – idézi a közlemény Bata-Jakab Zsófiát, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetőjét.