Fotó: MTI (archív, illusztráció)
Hirdetés

Mint írták, a társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja a koronavírustól, ugyanakkor garantálja szolgáltatásainak biztonságát a kihirdetett veszélyhelyzet idején.

Az ügyfelektől átmenetileg azt kérik, hogy akiknél ez esedékes, az árammérő állását a cég digitális csatornáin, maguk adják meg.

Hozzátették: automatikusan nem szükséges mérőállást küldeni, az E.ON jelezni fogja az érintetteknek, amikor ez szükséges. A gázmérők adatai bejelentésének mikéntjéről az E.ON később tájékoztatja az ügyfeleket.

Felidézték: az E.ON-nál a mérőállások a legegyszerűbben az online ügyfélszolgálaton keresztül, a cég mobilapplikációjának segítségével, illetve SMS-ben adhatók meg. A mérőállások bejelentésére telefonon is lehetőség lesz, a telefon nyomógombjainak segítségével adhatók meg az adatok, de arra kérik az ügyfeleket, hogy ha tehetik, az első három lehetőséget vegyék majd igénybe.

Az egyes bejelentési csatornák pontos elérhetőségeit az alábbi linken lehet ellenőrizni: https://www.eon.hu/hu/lakossagi/aram/meroallas-bejelentese.html

Tudatták azt is, hogy az elmúlt néhány nap tapasztalatai alapján az ügyfelek teljes megértéssel, nyitottsággal fogadták az online ügyintézés előtérbe kerülését, ezzel segítve, hogy minél több E.ON-os munkatárs biztonságban tölthesse ezeket a heteket. A társaság ezt meg is köszönte az ügyfeleknek.

Ideiglenesen leállítja a villamos energia fogyasztásmérők leolvasását az ELMŰ-ÉMÁSZ. Az ügyfeleket arra kérik, hogy elektronikus úton adják meg a fogyasztásmérők állását. A vállalat újabb óvintézkedésének célja is az ügyfeleik és a munkatársaik egészségének megóvása.
Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön a járványhelyzetre. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja ebben a kihirdetett veszélyhelyzet idején.

A vállalat az eddig megtett óvintézkedések mellett úgy döntött, ideiglenesen felfüggeszti a villamos energia fogyasztásmérők személyes leolvasását. Az ügyfelektől átmenetileg azt kérik, hogy akiknél ez esedékes, az árammérő állását a cég digitális csatornáin, maguk adják meg. Automatikusan nem szükséges mérőállást küldeni, a vállalat jelezni fogja az érintetteknek, amikor ez szükséges.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál a mérőállások a legegyszerűbben az online ügyfélszolgálaton keresztül, illetve a cég mobilapplikációjának (EnergiApp) segítségével adhatók meg. A mérőállások bejelentésére telefonon is lehetőség van, de arra kérik az ügyfeleket, hogy ha tehetik, az első két lehetőséget vegyék igénybe.

Részletek, az egyes bejelentési csatornák pontos elérhetőségei:
https://elmuemasz.hu/egyetemes-szolgaltatas/ugyintezes/ugyintezesi-modok

Az elmúlt néhány nap tapasztalatai alapján az ügyfelek teljes megértéssel, nyitottsággal fogadták az online ügyintézés előtérbe kerülését, ezzel segítve, hogy minél több ELMŰ-ÉMÁSZ munkatárs biztonságban tölthesse ezeket a heteket. Ezért a támogatásért a vállalat minden kollégája nevében köszönetét fejezi ki!

Az ELMŰ-ÉMÁSZ már korábban döntött arról, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáit további intézkedésig zárva tartja, vállalták, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolják ki tartós számlatartozás miatt az áramot, illetve több halasztható tevékenységet is leállítottak annak érdekében, hogy támogassák a koronavírus terjedésének megakadályozására tett intézkedéseket.

Budapest, 2020. március 19.

Tisztelettel,
Dr. Boross Norbert
Kommunikációs igazgató