Fotó: MTI (archív, illusztráció)
Fotó: MTI (archív, illusztráció)
Hirdetés

Újabb szakaszon kezdik kiépíteni a sávelhúzásos terelést a Budapest felé vezető oldalon az 57-es és 37-es kilométerszelvények között.

Hétfőn elbontják az épülő szárligeti csomópont sávelhúzásos terelését a Budapest felé vezető oldal 48-as kilométerénél, és mindkét oldalon, a 37-es és 57-es szelvények között a leállósávban szükséges ideiglenes burkolatjeleket ragasztják, illetve kihelyezik a külső oldali táblákat is.

Kedden elkezdik az átterelt oldal kiépítését a főváros felé vezető oldalon az 57-es és 45-ös kilométerszelvények között, ez idő alatt a forgalmat a leállósávra terelik.

Szerdán befejezik az átterelt oldal kiépítését a Budapest felé vezető oldal 45-ös és 37-es kilométerszelvényei között.

Csütörtökön a Tatabánya felé vezető oldal munkaterületének korlátozását is kiépítik a 37-es és 57-es kilométerszelvények között, a Tatabánya felé vezető oldal személygépjármű-forgalmát átterelik a Budapest felé vezető oldal lezárt, belső sávjára, míg a nehézgépjárművek a leendő munkaterület mellett a belső sávot használhatják a Tatabánya felé vezető pályaoldalon.

A terelés kiépítését követően, augusztus 15-től a Budapest felé vezető oldalon közlekedők a leálló-, illetve a külső sávon haladhatnak, míg Tatabánya felé a személyautók a főváros felé vezető oldal belső sávjába átterelve közlekedhetnek, a nehézgépjárművek pedig maradhatnak az adott pályaoldal belső sávjára terelve.

A munkálatok első ütemében a szakemberek a 19-es és a 31-es kilométerszelvények között már kiépítették a sávelhúzásos terelést, és a munkálatokat elkezdték a 31-es kilométerszelvénytől Budapest irányába.

Az M1-es autópálya felújításáról részletes információk és térképes grafika található a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hivatalos weboldalán a következő linken: https://internet.kozut.hu/2019/08/02/a-budapest-es-hegyeshalom-fele-vezeto-oldalakon-osszesen-71-kilometernyi-szakaszon-ujul-meg-az-m1-es-autopalya/.