A Groupama Garancia Biztosító 30 fős vagyon és gépjármű kárszakértői és ügyfélszolgálati csapattal csütörtök reggel megkezdte a kárfelméréseket a Kormányzati Koordinációs Központ engedélye alapján, így a biztosítótársaság munkatársai Kolontár és Devecser területén elkezdték a kárszakértői szemléket.

„Biztosítótársaságunk társadalmi felelősségét átérezve, szolidaritást vállal ügyfeleivel, ezért – bár az egyedi lakásbiztosítási szerződések fedezete nem terjed ki az ilyen típusú károkra, tegnap rendkívüli intézkedéseket vezettünk be, melynek keretében jelentős erőforrásokat rendeltünk a két településre, és azonnal elkezdtük a kárfelméréseket a vörösiszap áradás által érintett Kolontáron és Devecseren. Emellett kihelyezett ügyfélszolgálattal is segítjük a lakosságot a helyszínen, a biztosítótársaság munkatársai személyesen és telefonon is felkészülten várják a megkereséseket.” – mondta Halmos Gyula, a Groupama Garancia Biztosító Szolgáltatási Centrumának főosztályvezetője.

A biztosítótársaság tegnapi rendkívüli intézkedése értelmében 150 000 forintos készpénzes gyorssegéllyel segíti azokat a károsult családokat, akiknek a biztosítótársaságnál lakásbiztosításuk, casco vagy kötelező gépjármű-felelősségbiztosításuk van. (Azaz egyszeri 150 ezer forintot nyújt családonként.) A készpénzes támogatást a kárfelmérést követően kaphatják meg az érintett családok, pénteken és hétfőn 9 és 15.30 óra között, illetve amennyiben szükséges, a későbbi napokon is. Az ügyfélszolgálati munkatársak Devecseren a Groupama Garancia Biztosító helyi, Deák Ferenc téri ügyfélszolgálati irodájában, Kolontáron pedig az önkormányzat által biztosított helyszínen, az Általános Iskola tornateremében várják a lakosságot.

A biztosítótársaság kárszakértői és ügyintéző kollégái mindent megtesznek annak érdekében, hogy felgyorsítsák a kárszakértői vélemények felvételét, ennek érdekében amellett, hogy a biztosítótársaság több csatornán fogadja a kárbejelentéseket, ügyféladatbázisa alapján is megkeres minden érintett családot az érintett településeken.

A Groumapa Garancia Biztosító mindezek mellett a károsultaknak jogsegély szolgálatot is nyújt a kárigények későbbi érvényesítéséhez.

A Groupama Garancia Biztosító az alábbi csatornákon várja a kárbejelentéseket:

• A Groupama Garancia Biztosító kárszakértői október 7-étől sorra járják az érintett utcákat, akiknél megtehető a kárbejelentés.

• A Groupama Garancia Biztosító kihelyezett ügyfélszolgálati irodáiban:

Devecser, Deák Ferenc tér, Telefon: +36 88 509-102

Kolontár, helyi Általános Iskola tornaterme

• Telefonon, a +36 1 467 3500 helyi tarifával hívható TeleCenter számon

• Online, a társaság www.groupamagarancia.hu honlapján keresztül

• E-mail-ben, a karbejelentes@groupamagarancia.hu e-mail címen