Informatikai átállás miatt változik a gépjármű-ügyintézés rendje
Megújítja a Belügyminisztérium az országos jármű-nyilvántartási rendszert, ezért pénteken az ország összes kormányablakában, okmányirodájában és a gépjármű ügyintézési pontokon informatikai átállás miatt nem lesz lehetőség a gépjárművekkel kapcsolatos ügyek intézésére – közölte a Miniszterelnökség csütörtökön az MTI-vel.
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/magyarorszag/informatikai-atallas-miatt-valtozik-a-gepjarmu-ugyintezes-rendje-693918/
A közlemény szerint az átállást követően június 19-én (hétfőn) a gépjárműügyek – többek között az átírás, forgalomba helyezés és kivonás, forgalmi engedély és törzskönyv pótlása – országosan mindössze húsz helyszínen intézhetők: minden vármegyeszékhelyen egy-egy kormányablakban, továbbá Budaörsön, valamint Budapest XIII. kerületében, a Teve utcai kormányablakban.
Hirdetés
Az érintett kormányablakok listája a kormányhivatalok weboldalán olvasható – tették hozzá. A tervezhető ügyekkel javasolt másik napon felkeresni az ügyfélszolgálatokat – írták. A többi ügykörben ezen a napon is zavartalan az ügyintézés az ügyfélszolgálatokon.
Közölték azt is, hogy június 16. és 19. között az online gépjármű-ügyintézés is szünetel.
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés