Jogszabályi ismereteim szerint Márki-Zay Péternek fel kellett volna tüntetnie a hirdetésekre költött adományt a vagyonnyilatkozatában 

Hirdetés

– válaszolta a Magyar Nemzet kérdésre Gulyás Gergely a csütörtöki Kormányinfón, miután a baloldal-miniszterelnök-jelöltjéről kiderült: közel ötvenmillió forintot költött Facebook-hirdetésekre. Hódmezővásárhely polgármestere néhány napja azzal magyarázta a több tízmillió forintos forrását, hogy – noha saját nevét tüntette fel finanszírozóként – az nem az ő vagyona, a Facebookra költött összeget elsősorban az általa vezetett Mindenki Magyarországa Mozgalom (MMM) kampányszámlájáról fizették. Márki-Zay Péter azt is jelezte, saját kampányköltéseivel el fog számolni, azonban – mint fogalmazott – az MMM által felhasznált milliókról nem ő fog nyilatkozni.

Márki-Zay Péter tisztázatlan eredetű, közel ötvenmillió forintos Facebook-hirdetéseivel kapcsolatban ifj. Lomnici Zoltán rámutatott:

 a hazai baloldal tudatosan elsajátította azt a nemzetközi baloldal által már régóta alkalmazott módszert, hogy politikai tevékenységüket átláthatatlan, civil szervezetekből, NGO-kból felépülő hálózatukon keresztül finanszírozzák. 

Korábban írtuk

Ez a módszer már az előválasztás során Karácsony Gergely és az általa életre hívott 99 Mozgalom kapcsán is megfigyelhető volt – jegyezte meg.

A további részletekről IDE kattintva a Magyar Nemzet honlapján olvashatnak.