Mártha Imréék nem veszik komolyan a beérkező ügyfélpanaszokat
Az ügyfélmegkeresésekre hónapokig nem reagál a Budapesti Közművek Zrt. – derül ki a Magyar Nemzethez eljuttatott belső információkból. Kiderült: a fővárosban ezres nagyságrendű sérült, törött tartály van kihelyezve, amelyek műszaki állapotát a Mártha Imre vezette cég saját magától nem ellenőrzi, és a sérült hulladékgyűjtők cseréjéről is csak akkor gondoskodnak, ha azt az ügyfél jelenti be – ismerteti a lap.A Budapesti Közművek Zrt.-n (BKM) belül működő FKF dél-pesti hulladékszállítási üzeméhez tartozó tartálykihordók napi szinten kötelesek tartálycserekor a hulladékot kézzel átborítani a sérült tartályból az újba, ebből pedig már több üzemi baleset is volt
– derül ki a Magyar Nemzethez eljuttatott belső információkból.
Kiderült az is, hogy a BKM FKF hulladékgazdálkodási divíziója igazoltan hónapokig nem válaszol több ügyfél megkeresésére.
Az ügyben a Magyar Nemzet kereste a BKM-et, hogy reagáljanak azokra az információkra, miszerint az FKF szolgáltatási területén ezres nagyságrendűek a törött, rossz minőségű kukák, valamint aki kéri a típuscserét, annak a BKM FKF hulladékgazdálkodási divíziója hónapokig nem válaszol a megkeresésére. Az FKF válaszában közölte:
az ügyben szereplő információk teljességgel megalapozatlanok és tévesek, így azokat a társaság határozottan cáfolja. Azt is írták, hogy amennyiben jelen válaszuk ellenére az általuk valótlannak nevezett információkat a Magyar Nemzet közzéteszi, úgy a társaság kénytelen lesz a szükséges jogi lépések megtételére.
A teljes cikket a Magyar Nemzet oldalán olvashatják.