34 közleményt számoltunk össze
Fotó: bkk.hu (képernyőképek)
Hirdetés

Árulkodó, hogy szinte minden ilyen akció megér a BKK-nak egy sajtóközleményt (néha két csomópontot foglalnak össze egy közleményben). Ez a tömeges közleményáradat jól mutatja, hogy nincs elég valódi közlekedésfejlesztés Karácsony Gergely főpolgármestersége alatt. Holott forrás lenne rá, Budapest például épp most bukik százmilliókat egy szabálytalannak minősített BKK-s közbeszerzés miatt, a fővárosi cégvezetőket pedig busásan jutalmazzák.

Az áttáblázás-átmatricázás remekül beleillik a Karácsony-féle PR-fejlesztések sorába, amely olyan intézkedésekből áll, mint a belváros-szerte ötletszerűen szétlocsolt sárga festék, a városképet romboló és a tömegközlekedést akadályozó karók, a Városháza melletti murvás „park”, vagy a lezárt alsó rakpart, ahol munkanapokon nappal alig lézengenek.

A BKK legutóbb a Blaha Lujza téri végállomásra helyezett ki táblákat, ám erről elmulasztottak közleményt írni. Talán azért, mert ők is tudták, hogy méltatlan szöveggel kerültek ki. Cikkünk megjelenése után pár nappal le is cserélték a táblákat.

Miközben a BKK halad körbe a városban, hogy korszerűsítse a táblákat, és nem rest minden ilyen akcióról beszámolni, addig egyes csomópontban húsz éve megszűnt járatok is fel vannak tüntetve.

Az 1990-ben megszűnt piros 9-es buszra emlékeztető foszlányok Kőbánya alsó vasútállomáson (b) és a 2002-ben megszűnt gyors 32-es busz jelölése a Göncz Árpád városközpont metróállomáson (j)
Fotó: demokrata.hu/Abonyi Ákos

A termelési riportok időrendben, a teljesség igénye nélkül:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34

Korszerű utastájékoztatás Újbuda-központban és a Népszínház utcában
Fotó: demokrata.hu/Abonyi Ákos