A tavalyi árakhoz képest is olcsóbb lett a víz- és csatornaszolgáltatás együttes díja a Balaton környéki településeken, jelentette be a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. keddi, rendhagyó sajtótájékoztatóján, Fonyódon. A város és környékének lakói ráadásul nemcsak az alacsonyabb árnak örülhetnek, de ügyeiket májustól gyorsan, kényelmesen és akadálymentesen, a központban nyílt új Információs Pontján intézhetik el.

„Több marad pancsolásra!” – ezzel a szlogennel nyitotta meg a balatoni szezont a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. Fonyódon. Winkler Tamás, a DRV vezérigazgatója egy vízzel teli medence, rengeteg színes strandlabda és pancsoló gyermekek fotóinak társaságában jelentette be, hogy a végleges állami díjtámogatási rendeletnek köszönhetően a társaság a 2010-es árak alá tudta szorítani a víz- és csatornaszolgáltatás együttes díját a támogatott balatoni településen élők számára.

– Örömteli számunkra, hogy a Balaton környékén élők és a nyaralóval rendelkező idényes fogyasztóink a nyári szezonban már olcsóbb víz- és szennyvízszolgáltatást vehetnek igénybe. Különösen pozitívnak tartjuk, hogy a támogatási rendeletnek köszönhetően a DRV végre vissza is tud adni a fogyasztóknak, így bízunk benne, hogy a nagy melegben idén valóban több marad pancsolásra – utalt a háttérben olvasható szlogenre a vezérigazgató.

A díjcsökkenés több mint 100 ezer balatoni lakost és nyaralótulajdonost érint pozitívan, számukra a DRV a következő számlán 2011. január 1-ig visszamenően jóváírja a számlakülönbözetet.

Winkler Tamás beszédében kitért arra is, hogy a mostani díjcsökkenés lehetősége már része a társaság átvilágítása után tett intézkedések – az önkormányzati partnerség, a szigorúbb és átláthatóbb gazdálkodás, valamint a vállalat belső megújulása érdekében tett erőfeszítések – kézzel fogható eredményeinek.

A fonyódi lakosok és környéken élőknek viszont nem csak a hó végi számla lesz karcsúbb mostantól, de a DRV új Információs Pontjának köszönhetően az ügyintézés is egyszerűbbé és kényelmesebbé válik.

– A fonyódi Információs Pontunk megközelíthetősége korábban nehézkes volt, ezért döntöttünk úgy, hogy az ügyfélszolgálatot Fonyód város központjába, ide, a Dísztéren található üzletházba költöztetjük. Új irodánkban fogyasztóink gyorsan és kényelmesen intézhetik ügyeiket, emellett az akadálymentesítésnek köszönhetően az Információs Pontot mozgássérült ügyfeleink is könnyen meg tudják közelíteni – emelte ki az új iroda előnyeit Dónucz László, a DRV Zrt. ügyfélszolgálati vezetője. Az esemény végén Winkler Tamás és Dónucz László, Hidvégi Józseffel, Fonyód város polgármesterével közösen, nemzeti színű szalag átvágásával avatta fel az új Információs Pontot.