A BKK közleménye szerint a társaság jegyvásárló és utazástervező alkalmazását már „több mint 2,5 millió ügyfél töltötte le”. A BudapestGO-val 37 millió útvonalat terveztek és 670 ezer felhasználó 6,7 millió jegyet és bérletet vásárolt – írták.

Hirdetés

Emlékeztettek, január óta a BudapestGO az agglomerációban élőknek is jelentős segítséget nyújt az utazástervezésben, hiszen a MÁV-VOLÁN-csoport együttműködésében korábban a MÁV-HÉV és a MÁV-START érintett járatai után már elérhetők a Volánbusz Budapest elővárosában közlekedő 300-899-es számú autóbuszainak valós idejű adatai is.

A felhasználók láthatják a járművek aktuális helyzetét, illetve azt is, hogy azok pontosan mikor érkeznek egy megállóba, vagy mikor indulnak onnan. Sőt az utazástervezés mellett az ügyfelek a helyi és a helyközi – kivéve környéki – Volánbusz-járatok igénybevételéhez szükséges jegyeket és bérleteket is megvásárolhatják a BudapstGO-ban – olvasható a BKK közleményében.

Korábban írtuk