Vodafone: lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás
A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult; így az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek – közölte a szolgáltató az MTI-vel hétfőn.A tájékoztatás szerint az átállás után a Vodafone ügyfelei már az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált. (A távközlésben konvergens csomagok alatt elsősorban a vezetéken és mobilhálózaton nyújtott szolgáltatások összekapcsolását kell érteni.)
A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, valamint további 48 országban működik együtt számos mobilhálózattal. 2022. március 31-én több mint 300 millió mobilügyféllel, több mint 28 millió vezetékes szélessávú ügyféllel és több mint 22 millió TV-ügyféllel rendelkezett, a magyar piacon több mint 3,8 millió ügyfele van. A Vodafone a világ egyik legjelentősebb szolgáltatója az IoT területén (dolgok internete), több mint 150 millió eszközt és platformot kapcsol össze. Az IoT a mobil hálózatba kapcsolt intelligens eszközök közötti megoldások rövidítése.