Óriási készülődés előzi meg a Magyar Golf Szövetség Nyílt Hétvége akcióját, amelynek keretében április utolsó hétvégéjén az ország valamennyi működő golflétesítményében ismét ingyen lehet majd kipróbálni a golfot. A rendezvény célja, hogy minél szélesebb rétegekkel sikerüljön megismertetni a gyönyörű sportot, és egyúttal eloszlatni a golffal kapcsolatban élő téves előítéleteket.

Hogy az üzenet nagy tömegeket is elérjen, a tervek szerint a rendezvényt országos médiakampány vezeti fel, amely során a Nyílt Hétvége reklámfilmje – amiben a junior golf válogatott tagjai és számos ismert személyiség is szerepel – több országos és helyi televízióban is látható lesz.

Mivel a hirdetések célja annak bemutatása, hogy a golfot a legfiatalabbtól a legidősebbekig bárki elkezdheti, hiszen ez egy kortalan játék, ami családi szórakozásnak is tökéletes, a kampány arca egy kislány lesz. A tervek szerint, a reklámok mellett az TV2 Mokka, az RTL Klub reggeli és az ATV reggeli műsorban is megjelennek majd a rendezvény szervezői és beszámolnak az akció részleteiről.

Az elektronikus média mellett plakátok, szórólapok és kiterjedt online kampány is népszerűsíti a Nyílt Hétvégét, amelyre regisztrálni a rendezvény megújult honlapján, a www.agolfmindenkie.hu weboldalon lehet. Itt ugyancsak megtalálható az eseménnyel és a golflétesítményekkel kapcsolatos minden fontos információ.

Nagy öröm a szervezők számára, hogy a rendezvényt minden klub nagyon pozitívan fogadta, így a magyar golfélet minden szereplője ismét egységesen állt az akció mögé, és nagy erőfeszítéseket tesz a közös cél érdekében, hogy április utolsó hétvégéjén sok-sok jövőbeni új golfozó fedezhesse fel a játék szépségeit.

A Magyar Golf Szövetség ezúton is szeretné megköszönni a rendezvény minden támogatójának a segítséget, amivel hozzájárulnak a Nyílt Hétvége megrendezéséhez, különös tekintettel a kiemelt partnereire, az OTP Banknak.