A connecticut-i West Hartford állami általános iskolás diákjait is arra kényszerítik, hogy „szociális érzelmi tanuláson vegyenek részt a méltányosság szemszögéből„, mivel a kerületi tisztviselők állítólag közölték a szülőkkel, hogy nem maradhatnak ki a tantervből – számolt be róla a hirado.hu a National Review konzervatív amerikai lap cikke alapján.

Hirdetés

Amint Youngkin szenátor Virginiában bebizonyította, az „érzékenyítés” az állami fenntartású óvodák, iskolák tantervének része. Most Connecticutban bizonyosodott be, hogy tényekről van szó, nem állításokról.

Erőszakos és kötelező LMBTQ-érzékenyítés az amerikai állami fenntartású óvodákban és iskolákban

A szülők felvették a kapcsolatot a Szülők az oktatás védelmében nevű nonprofit szervezettel, hogy

komoly aggályaikat jelezzék az általános iskolai tanulók csoportidentitásokról szóló tananyagaival kapcsolatban, beleértve az óvodásoknak tanított transznemű tartalmakat is.

Az egyik szülő az „Amikor Aidan testvér lett„ (When Aidan Became a Brother) című könyvre hívta fel a figyelmet, melyet negyedik osztályban tanítanak. A szülő a könyv üzenetével kapcsolatban azt mondta,

Korábban írtuk

az egy „Teljes nemi elmélet”, amely azt tanítja a tanulóknak, hogy a születéskor kijelölt nem „rossz„.

A könyv fülszövegében az olvasható, hogy amikor Aidan megszületett, mindenki azt hitte, hogy lány. A szülei szép nevet adtak neki, a szobája úgy nézett ki, mint egy lányszoba, és olyan ruhákat viselt, amelyeket más lányok is szívesen hordtak. Miután azonban rájött, hogy ő egy transz fiú, Aidan és a szülei „rendbehozták” életének azon részeit, amelyek már nem illettek hozzá, és ezt követően boldogan beilleszkedett az új életébe.

A teljes cikk elolvasható a hirado.hu oldalán, IDE kattintva!