Befogadóbb és kevésbé szexista arculatra vált az amerikai édességgyár
A cég a reklámokban megjelenő M&M’s karakterei megjelenésén és személyiségén változtatott, írja a Magyar Nemzet.Befogadóbb és kevésbé szexista arculatra vált az M&M’s amerikai édesség – jelentette be múlt héten a terméket gyártó Mars vállalat. Bár hazánkban kevés variációval jelenik meg a termék, a tengerentúlon viszont 15-féle különböző ízben, valamint számos verzióban és alkalomra specifikusan gyártva is elérhető. A cég a reklámokban megjelenő M&M’s karakterei megjelenésén és személyiségén változtatott. Az egyik figura például „elfogadja az igazi énjét, minden aggodalmát, és ezzel végre felvállalhatja szorongását”, míg a női M&M’s karakterek támogatóbbak lesznek egymással és csökkentették feminin karakterjegyeiket.
M&M's iconic characters have gotten a modern makeover for a "more dynamic, progressive world," Mars announced. https://t.co/JwA68quIgG pic.twitter.com/GfWEAJQnld
— CBS News (@CBSNews) January 23, 2022
Mindemellett a termék karaktereinek a neme is a háttérbe kerül, így a Mr. és Ms. előtag helyett, a jövőben a személyiségüket emelik ki.
Az M&M’s mindig is úgy gondolta, hogy mindenkinek joga van a boldogsághoz, ami egyben a leginkább kifejezi a valahova tartozás érzését is. Szerintünk ezt mi tudjuk a leginkább növelni – nyilatkozta Cathryn Sleight, a Mars anyacég növekedési igazgatója. A vállalat szerint az összetartozás iránti vágy olyan erős, mint a szeretet iránti vágy, amely független a nemtől, kultúrától, rassztól, etnikai hovatartozástól és földrajzi elhelyezkedéstől egyaránt.
Az Egyesült Államokban az M&M’s az egyik legnépszerűbb édesség, amelyből a cég éves szinten körülbelül 700 millió dollárt (220 milliárd forintot) bevétele volt.
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják el a Magyar Nemzet oldalán.